Olen pahasti kaljuuntunut nuori mies ja se tekee minut epävarmaksi
Joo, todella moni mies kaljuuntuu, vaikka kaikista täysin kaljuja tulekkaan. Itselläni kuitenkin kaikki alkoi noin 15-vuotiaana, ja näin 26-vuotiaana minulla ei ole hiuksia enää nimeksikään. Ei kenenkään pitäisi näin aikaisin alkaa kaljuuntumaan, kun ei kaljuuntuminen ole nuorekasta sitten millään. En voi kasvattaa hiuksiani enää, vaan kaikki on ajettava aina pois.
Kommentit (17)
Käypä värianalyysissa, oikeanväriset vaatteet saa ihon näyttämään hyvältä.
Ajat vaan kaikki haivenet pois. Monet kaljut miehet on tosi viehättäviä ja osittain just sen kaljun takia.
Vierailija kirjoitti:
Ajat vaan kaikki haivenet pois. Monet kaljut miehet on tosi viehättäviä ja osittain just sen kaljun takia.
Niin olen tehnytkin pidemmän aikaa. Itselläni on liian poikamaiset kasvojenpiirteet, niin kalju ei näytä oikein hyvältä :(
ap
Mistä kaljuuntuminen johtuu? Esim. autoummuunitauti alopecia areataa voidaan hoitaa. YouTubessa on nuori miesplastiikkakirurgi, joka sairastaa sitä ja hänelle on alkaneet hiukset kasvaa hoidoilla takaisin.
Älä välitä! Olet hyvä sellaisena kuin olet. Ps. Täysin kalju on tyylikkäämpi kuin joku tonsuuri.
Olen naisena nähnyt ja kuullut tätä kaljuongelmatiikkaa miehillä tässä vuosikymmeniä. Nyt tämä on eskaloitunut johonkin miesten keskinäiseen kaljuarvosteluun.
Naisia, ainakaan noin yleensä, ei kiinnosta miesten hiukset taikka kaljuus oikein yhtään mitään. Täyskaljuja ja puolikaljuja jne. löytyy niin sellasia miehiä, että halloo... Ei kukaan laske miehisyyttä tai komeutta, söpöyttä ja ihanuutta hiusten kasvun mukaan. Se kasvu/epäkasvu kuuluu siihen ihmiseen. Ei kukaan aattele, että olipa ihana ihminen, kunhan olis ollut tuuheempi tukka.
Kun löydät oman pukeutumistyylisi ja oikean väriset vaatteet, olet varmasti komea. Parta voisi ehkä sopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen tehnytkin pidemmän aikaa. Itselläni on liian poikamaiset kasvojenpiirteet, niin kalju ei näytä oikein hyvältä :(
ap
Entä viikset ja pitkä, tuuhea täysparta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Entä viikset ja pitkä, tuuhea täysparta?
Pelkillä viiksillä näytän liikaa setämieheltä. Tuuheaa koko partaa en pysty ikinä kasvattamaan. Kaikki meni pieleen.
ap
Nännilävärit ja tiukat nahkapökät, olet kuuma meidän viiksekkäiden setämiesten mielestä 🍆😘
Sfw. Kuule tuolla on lukemattomia ihania mimmejä joita ei vois psskaakaan kiinnostaa onk sulla tukkaa vai ei. Elä ja unohda koko juttu.
T. Toinen tukaton.
Kekkonenkin kaljuuntui parikymppisenä. Silti hänestä tuli pääministeri ja myöhemmin Suomen historia paras pressa. Näyttelijöistä Bruce Willis taisi kaljuuntua nelikymppiseksi mennessä.
Aitohius peruukki? Hiustensiirto? Mut kaljuhan voi olla ihan kuumakin miehellä ;) n26