Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein hetki sitten pikkasen parempia voileipiä ja kerron miksi.

Vierailija
21.12.2024 |

Terveyden takia. Täytti roimasti kun oli kasviksiakin ruhtinaallisesti.

Vaasan ruispaloja 4kpl

Margariini

Gouda arkijuusto

Maustekurkku

Jäävuorisalaatti

Tomaatti

Paprika

Kyllähän tää täytti. Söin vielä omenan kaupan päälle. Mitäs teillä oli kattauksessa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia? Sellaisiin ei tule margariinia.

Vierailija
2/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa leivissä oli pikkasen parempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on ihan perusleipä, margariinia tosin en ikinä söisi. 

Vierailija
4/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä noissa leivissä oli pikkasen parempaa?

Kokonainen paprika, iso tomaatti, runsas salaatti määrä, purkin pohjalta monta maustekurkku siivua. Myös omena oli iso, golden delicious. Kyllä tuli raitis olo tän kattauksen jälkeen. Myös ruisleivän kuidut laittaa suoliston toimimaan. Margariinia ettei oo liian kuivaa vaan notkistaa ulosteenkin.

Vierailija
5/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta kuka vuosikymmenien taakse jämähtänyt ja terveysasioista täysin pihalla oleva ihminen laittaa vielä leivälle MARGARIINIA?

Vierailija
6/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta kuka vuosikymmenien taakse jämähtänyt ja terveysasioista täysin pihalla oleva ihminen laittaa vielä leivälle MARGARIINIA?

Ei oo niin kuivaa se leipä. Ja tekee vähän ruokaisemmaksi. Ei se pikkunen määrä rasvaa haittaa.

Vierailija
7/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo on ihan normaali leipä. 

Vierailija
8/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ollut kolmea laatua ökyleikkeitä?

Vierailija
9/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se sydämelle ja verisuonille terveellisempää kuin voi tai voita sisältävät levitteet.

Vierailija
10/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se sydämelle ja verisuonille terveellisempää kuin voi tai voita sisältävät levitteet.

Jos voileipä on pikkaisen parempaa, niin siihen laitetaan silloin oikeaa voita.

Vierailija
11/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus köyhän eväät.

Vierailija
12/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipesitkö kaupan katolle syömään omenan?

Vierailija
13/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on voileivät ollut. Jatka vaan samaan tapaan terveellistä ruokavaliota, niin se on hyvä juttu.

Vierailija
14/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, söin paistettua siikaa ja ruusukaalia. Saunan jälkeen lasi punaviiniä.  Ketähän nämä itsekunkin syömiset kiinnostaa ylipäätään. ??

Vierailija
15/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voileipä on pikkaisen parempaa, niin siihen laitetaan silloin oikeaa voita.

En pidä sydänkohtausta parempana juttuna.

Vierailija
16/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin hapanjuurileivän väliin briejuustoa ja karpalohilloa ja paahdoin sen voin kanssa ihan paistinpannulla kunnes juusto on sulanut. Ei tietenkään mikään jokapäiväinen syötävä mulle. 

Vierailija
17/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin hapanjuurileivän väliin briejuustoa ja karpalohilloa ja paahdoin sen voin kanssa ihan paistinpannulla kunnes juusto on sulanut. Ei tietenkään mikään jokapäiväinen syötävä mulle. 

Kuulostaa omituiselta. Kyllä tää apn herkkuleivät on sitä perinteisempää suomalaisuutta. Kelpais itellekin!

Vierailija
18/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, hyvät leivät. Runsas määrä kasviksia ei ole nykypäivänä kaikille itsestäänselvyys ihan jo hinnankin vuoksi. Jos haluat niistä vielä vähän ruokaisammat, paista seuraavalla kertaa kananmunaa leivänpäälle!

Vierailija
19/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa ap:n leivät. Tyypillisiä lyttääviä vastauksia tietysti tulee tällä palstalla. Ihan kuin olisi tosi yleistäkin laittaa noin paljon erilaisia kasviksia voileivälle.

Vierailija
20/37 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa omituiselta. Kyllä tää apn herkkuleivät on sitä perinteisempää suomalaisuutta. Kelpais itellekin!

No, maailmalla oppii kaikenlaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän