Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konflikti-sarja sai tv-katsojat raivon valtaan yhtä asiaa pidetään täysin mauttomana

Vierailija
21.12.2024 |

AIka yllättävää että valtamedia kirjottaa tästä näin. Mä oisin odottanu valtamedialta että ne ois vaan hehkuttanu tätä sarjaa, koska nehän tätä samaa sotakiihkoa ajaa myös ihmisiin. Hmm, jännä. 

Tosiaan tämä sarja on todella hyvä esimerkki 2 asiasta, ne on nämä:

1. Raha puhuu, ei moraali tai järki. Ihmiset nauttii draamasta, siksi näitä tehdään koska ne on ajankohtasia. Elokuvayhtiöt lähtee mukaan sen takia näihin koska ne menee ihmisille tässä tilanteessa. 

2. Tää on myös tapa valmistaa ja luoda sitä sodan ilmapiiriä ihmisiille, näin se aivopesu tapahtuu. Ei sinne kukaan järkevä ihminen mene itseään tappamaan sotaan, ihmiset aivopestään sinne. 

Turha tulla leikkimään jotain viisasta ja sanomaan että suomalaisia ei voi aivopestä että suomalaiset on niin fiksuja :D kyllä te kaikki ootte nyt näyttäny sen kuinka tyhmä suomalainen voi oikeasti olla tässä 5 vuoden aikana :D

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010918772.html?utm_source=rtb_…

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös venäläisiä ja hämmentää se asia että ne ei oikein meinaa ymmärtää fiktion ja faktan eroa. Ne ei ymmärrä että voidaan tehdä keksittyä sisältöä.

Vierailija
22/29 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sarja, vaikka arvostelua saakin. Mutta osoittaa mahdollisuuden hiipiä Suomeen tuosta vaan. Muutamat laivat täyteen kalustoa ja sotilaita niin väli Kotka-Helsinki-Hamina on vallattu nopeasti, JOS ei olla valmiina jo etukäteen. Ja missä valmiusjoukot luuraa  kun ukkoa ja sotakoneistoa puretaan satamaan. Satamista taatusti löytyy avuliaita aktiiveja helpottamaan maahantuloa.

Sarja on hyvä herätys, että ollaan valppaina.

Kyllä tuollaisiin vaihtoehtoihin on valmistauduttu aivan tosielämässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava, hyvin tehty sarja. Ihmettelen vahvasti mitä ihmiset itkee. Jos ei kiinnosta, voi vaihtaa kanavaa.

Heti kun tulee muuta kuin Salkkareita, aletaan huutamaan sodan lietsonnasta. Mä en tykkää, ahdistaa, kakattaa. Ei silloin muutkaan saa tykätä

Vierailija
24/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtamedia=persu

Vierailija
25/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava, hyvin tehty sarja. Ihmettelen vahvasti mitä ihmiset itkee. Jos ei kiinnosta, voi vaihtaa kanavaa.

Heti kun tulee muuta kuin Salkkareita, aletaan huutamaan sodan lietsonnasta. Mä en tykkää, ahdistaa, kakattaa. Ei silloin muutkaan saa tykätä

Saanks mä sit huutaa et Mä en tykkää, ahdistaa, kakattaa. Ei silloin muutkaan saa tykätä, kun tulee Salkkarit?

Konflikti oli musta huikeen hyvä suomalainen sarja, myös sen poliittisten henkilöviittausten vuoksi. 

Vierailija
26/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan ymmärrä apn pointtia. Sodan ilmapiiri on täällä jo. Se tuli kun naapurimaamme hyökkäsi toiseen naapuriinsa, ei siihen mitkään tvsarjat liity. 

Totta. Enemmän sarja sanoittaa jo olemassaolevaa ilmapiiriä ja ajatuksia.

Ne seksijutut oli taas tylsiä ja turhia. Hei oikeesti nyt taas🙄

Vierailija
27/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin oon nähnyt yhtä huonoa näyttelijätyötä kuin tuo presidentti

Vierailija
28/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin oon nähnyt yhtä huonoa näyttelijätyötä kuin tuo presidentti

Sama, yhden ilmeen ihme.

Vierailija
29/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, kolmekymppinen hoikka tummahiuksinen nainen Marinin  nahkatakissa, suoraan jauhojengibileistä valtakunnan ruoriin. Oisko kulttuuriväki toivonut näkevänsä Marinin pressana? Muuten hyvä sarja, mutta olisin toivonut jotain ei noin tunnistettavaa pressan rooliin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi