Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei mua pyydetä mihinkään?

Vierailija
21.12.2024 |

Oon omasta mielestäni ihan jees - en huomiota herättävin tyyppi mutta kaikille ystävällinen, rento, mukana ja kiva. Kun oon porukassa työpäivän aikana, tuntuu siltä että kuulun joukkoon ja on kiva olla porukassa. Mulla on mielestäni hyvät vuorovaikutustaidot ja luen tilanteita hyvin.

Sitten kuitenkin huomaan että aika läheiset työkaverit ovat lähteneet after workeille mutta mulle ei oo puhuttu mitään. Selkeesti en kuulu mihinkään sisäpiireihin enkä halua tupata sellaisten ihmisten sekaan jotka eivät mua kaipaa, mutta joskus olis kiva että pyydettäis.

Muitakaan ystäviä mulla ei oikein ole opiskeluaikojen jälkeen ollut. Oon tosi varovainen änkeämään itseäni kenenkään seuraan tai itse ehdottamaan mitään - ajattelen varmaan että siitä olisi vaivaa Pitääkö näitä ihmissuhteita vaan alkaa jotenkin pelata?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kirjoitin aamusilmillä sekavasti. Asia ehkä selviää

Vierailija
2/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Itsellä koko elämä samanlaista: vierestä katson, kun muut kulkevat yhdessä. Joskus nuorempana yritin ystävystyä työkavereiden kanssa ja kutsuin heitä kotiin ja moni tulikin, useamman kerrankin, mutta kun vastakutsuja ei kuulunut, lopetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua pyydetään koko ajan jonnekin! En halua minnekään, haluan stna olla rauhassa, voi vtun vttu!

Vierailija
4/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan töissä ja vakio-oletuksena on, että tullaan toimeen työkavereiden kanssa. Se ei silti tarkoita, että heidän kanssaan pitäisi viettää myös vapaa-aikaa. Meilläkin on töissä tiivis porukka, läppä lentää ja työnteko on mukavaa jaaritteluiden välissä, mutta siinä se. Yhden kanssa ollaan kavereita myös töiden ulkopuolella, mutta ollaankin samaa ikäluokkaa ja mielenkiinnonkohteet ovat samat.

Vierailija
5/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet itse viimeksi pyytänyt työkaverit töiden jälkeen drinkille?

Vierailija
6/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet passiivinen etkä tee koskaan aloitteita vaan aina vaan odotat muiden kutsua. 

Vierailija
7/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Itsellä koko elämä samanlaista: vierestä katson, kun muut kulkevat yhdessä. Joskus nuorempana yritin ystävystyä työkavereiden kanssa ja kutsuin heitä kotiin ja moni tulikin, useamman kerrankin, mutta kun vastakutsuja ei kuulunut, lopetin.

Menisin ehkä kohteliaisuudesta työkaverin luokse, jos muitakin menossa, mutta itse en työkavereita kotiini kutsuisi. 

Vierailija
8/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän se on, en ole. Kuka nyt lähtis drinkille mun kanssa, kai niillä on parempaakin tekemistä. Tää on varmaan se ongelman ydin.

Vierailija
9/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet passiivinen perässä vedettävä tyyppi. 

Vierailija
10/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
11/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet passiivinen perässä vedettävä tyyppi. 

Oot varmaan puoliksi oikeassa. Mä en oo passiivinen sitten kun oon mukana, mutta en jotenkin uskalla tehdä aloitteita.

Vierailija
12/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet huono ihminen tai sitten he huomaavat olevansa seurassasi itse sellaisia. Monet pelkäävät mm. fiksuja ihmisiä, jäävät näiden varjoon.

Vierailija
13/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin ehkä kohteliaisuudesta työkaverin luokse, jos muitakin menossa, mutta itse en työkavereita kotiini kutsuisi. 

Panna voi muuallakin kuin työkaverin kotona, vaikka työpaikan vessassa, nurkan takana tai vaikkapa jossain kahvilassa puistosta tai autosta puhumattakaan!

Vierailija
14/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet huono ihminen tai sitten he huomaavat olevansa seurassasi itse sellaisia. Monet pelkäävät mm. fiksuja ihmisiä, jäävät näiden varjoon.

Monet menee ihan vaikeeksi jos on edes keskivertofiksu puhumattakaan fiksummasta. Näkee suoraan heti naamasta heti, että vaikeeksi menee.

Vierailija
15/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ei pääse töihinkään ellei esitä tietoisesti tyhmempää kuin onkaan. Ansioluettelostakin kannattaa karsia koulutukset pois, ovat vaan haittana työllistymisessä. 

Vierailija
16/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet menee ihan vaikeeksi jos on edes keskivertofiksu puhumattakaan fiksummasta. Näkee suoraan heti naamasta heti, että vaikeeksi menee.

Minusta on mukava olla itseäni fiksumpien seurassa. Miksi siitä menisi vaikeaksi? Tosin työpaikalla ollaan kyllä kaikki aika lailla samanlaisia eikä kukaan erotu erityisesti muita fiksummaksi. 

Vierailija
17/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olisi tietysti kauhean kiva tapa ajatella, mutta meillä on kyllä töissä valtavan fiksuja tyyppejä muutkin. =) Enkä mä nyt uskoisi olevani ihan huonokaan ihminen, mutta jokin mussa ilmeisesti tökkii. Voi kun kuulisi mitä selän takana puhutaan. (Se olisi kyllä oikeesti ihan kauheaa!)

Vierailija
18/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu miten seksi fiksumman ihmisen kanssa ei kiinnosta, mutta mahdollisimman ei-fiksun kanssa mahdollisesti kiinnostaa! No, ei voi mitään, varmasti löytyy kiinnostuneempiakin:)

Vierailija
19/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu miten seksi fiksumman ihmisen kanssa ei kiinnosta, mutta mahdollisimman ei-fiksun kanssa mahdollisesti kiinnostaa! No, ei voi mitään, varmasti löytyy kiinnostuneempiakin:)

Ap:n jutussa ei kyllä ole kysymys seksistä, sitä sentään saa kotona suunnilleen yhtä fiksulta.

Vierailija
20/40 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drinkille :)