Auto syöksyi väkijoukkoon joulutorilla Saksassa Jopa 11 kuollutta
Maailma tuli kylään! Meillä on unelma! Yksittäistapaus!
Kommentit (984)
Lähi-Idästä saapuu siis nasseja Saksaan. Parempi laittaa rajat heti kiinni, eihän tuollaista voi sallia.
"Nyt kannattaisi noudattaa Halla-aholasita malttia ja olla kommentoimatta asioita mistä ei ole tarpeeksi eväitä kommentoimiseen."
Tuo on kenties surkein vastaus mitä olen ikinä nähnyt puettuna vasta-argumentin viittaan. "Wöö sä et tiiä tarpeeks kommentoimiseen"
Sinä et tiedä mitä minä tiedän. Jos tietäisit, olisit töissä CIA:lla. Sinä et tiedä tästä tapauksesta hölkäsen pöläystäkään koska muuten ottaisit kantaa itse kommenttiin. Minua rehellisesti suututtaa miten tuollainen ihminen voidaan katsoa tässä maassa oikeustoimikelpoiseksi. Vaikka tällä palstalla saa päivittäin pettyä siihen miten tyhmää porukkaa vihervasemmistolaiset ovat, on rima aina alitettavissa. Herrajumala minkä asteen vammainen voi ihminen olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut ensimmäinen psykiatri, joka menettää järkensä. Se on vaikea ala, tahtoo mennä ihon alle ne potilaiden ongelmat. Ja jossain sanottiin, että olisi hoitanut juuri kaltoinkohdeltuja musliminaisia ja siitä ehkä suuttui muslimeille.
Mutta siltikin täytyy olla paha vika, jos lähtee tappamaan viattomia ihmisiä.
No olisi ajanut moskeijaan, jos olisi vihainen muslimeille!
Niinpä, mutta kun muslimi oli vihainen saksalaisille.
Saudi-Arabia on upporikas. Ongelma on seillä se, mihin valtavat öljyrikkaudet voitaisiin sijoittaa, jotta tulevatkin polvet hyötyisivät tästä vauraudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ne täytyy heittää ulos. Ei ne opi elämään kuin me. Ei koskaan. Ulos vaan. Jospa pakkanen ja nälkä opettaa ja lämmin aavikko houkuttelee takaisin.
Ai niin kuin suomalaisuuteen kuuluva ryyppäminen, tappeleminen, häiriköinti, väkisinmakuu, v.ittuilu ja kyräily. Kyllä ainakik vaikuuttaa siltä, että ovat jo melkein niin kuin me
Vierailija kirjoitti:
Taitaa saksassa olla käynnissä kunnon kuse..tus saada tämä näyttämään joltakin muulta kun siltä itseltään miltä se todellisuudessa haisee ja pitkälle. Hallitus ollut jo kusessa näiden takia kaulaansa myöten. Jatkuvat puuk kohyökkäykset ja vielä tämä kaupanpäälle oli jo ehkä liikaa.
Ja eikö siellä ole kohta ne ennenaikaiset vaalitkin kun scholzilla menee kaikki päin itteään? Tämä ei ole nyt hyvä demareille.
A-studion aihe meni uusiksi? Nytkö keskustellaan mmuuton mukana tulleesta terrorista? Heh! Ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saa taas entistä useamman tajuamaan, millaisia ne maammut oikeasti on. Ja yhä useampi haluaa ne pois täältä. Silmät aukeavat lopulta.
Miksi eurooppalaisen täytyy pelätä hulluja vihollisia täällä. Ne voi mennä tappamaan toisiaan kotimaahansa. Tuet seis ja kylmää kyytiä sitten.
Niin, kyseessä oli lähes 20 vuotta Saksassa asunut äärioikeistoa ihaileva ja Saksaa islamisaation järjestämisestä syyttänyt lääkäri. Ei ollut muslimi, arabi kyllä. Ne eivät, kas kummaa, ole sama asia. Aivan kuten jokainen suomalainenkaan ei ole kristitty.
Mitä? Eikö se ollutkaan persu? Olen teidän persuhuuteluistanne saanut sen mielikuvan että suomalainen persu siellä väkijoukkoon ajoi. Miksi valehelitte?
587: Ei korppi korpin silmää noki!
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabia on upporikas. Ongelma on seillä se, mihin valtavat öljyrikkaudet voitaisiin sijoittaa, jotta tulevatkin polvet hyötyisivät tästä vauraudesta.
Mää tiedän yhden suomalaiseukon joka ottaa mielellään vastaan. Mutta tuskin lisääntyy enää kun on tuota ikääkin jo ja kassi-alma-tulevaisuus odottaa.
"Reutersin mukaan Saudi-Arabia varoitti saksalaisviranomaisia etukäteen hyökkääjästä, joka oli julkaissut viestipalvelu X:ssä äärimielipiteitä. Reutersin tiedot pohjautuvat saudilähteeseen."
huutista
Vierailija kirjoitti:
"Nyt kannattaisi noudattaa Halla-aholasita malttia ja olla kommentoimatta asioita mistä ei ole tarpeeksi eväitä kommentoimiseen."
Tuo on kenties surkein vastaus mitä olen ikinä nähnyt puettuna vasta-argumentin viittaan. "Wöö sä et tiiä tarpeeks kommentoimiseen"
Sinä et tiedä mitä minä tiedän. Jos tietäisit, olisit töissä CIA:lla. Sinä et tiedä tästä tapauksesta hölkäsen pöläystäkään koska muuten ottaisit kantaa itse kommenttiin. Minua rehellisesti suututtaa miten tuollainen ihminen voidaan katsoa tässä maassa oikeustoimikelpoiseksi. Vaikka tällä palstalla saa päivittäin pettyä siihen miten tyhmää porukkaa vihervasemmistolaiset ovat, on rima aina alitettavissa. Herrajumala minkä asteen vammainen voi ihminen olla.
Onko sinulla jotain papereita mitkä osoittavat tietosi? Päästötodistuksia tai vaikka jotain suosituskirjeitä edellisiltä työnantajilta tms.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla näin kuvia jostain joulumarkkinoilta eikä ympärillä ollut mitään suojia. Kävi mielessä, ettei ole syytä unohtaa, millaista pahuutta ja kuonaa joukossamme vaeltaa. Suojaukset pitäisi olla ehdottomasti kaikissa isommissa joukkotapahtumissa.
Itse katsoin, että ihan kuin ylen kirjeenvaihtajalla oli ollut kaulahuivinsa alla jokin viiltosuojasysteemi.
Vierailija kirjoitti:
A-studion aihe meni uusiksi? Nytkö keskustellaan mmuuton mukana tulleesta terrorista? Heh! Ei tietenkään.
Asiantuntijoiksi pari demaria ja vihreätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jotain papereita mitkä osoittavat tietosi? Päästötodistuksia tai vaikka jotain suosituskirjeitä edellisiltä työnantajil
Mistä ihmeestä oikein puhut? Nyt on jo psykoottista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne täytyy heittää ulos. Ei ne opi elämään kuin me. Ei koskaan. Ulos vaan. Jospa pakkanen ja nälkä opettaa ja lämmin aavikko houkuttelee takaisin.
Ai niin kuin suomalaisuuteen kuuluva ryyppäminen, tappeleminen, häiriköinti, väkisinmakuu, v.ittuilu ja kyräily. Kyllä ainakik vaikuuttaa siltä, että ovat jo melkein niin kuin me
Kuulostaa ihan tyypillisen Vasemmistoliiton äänestäjäprofiilin toiminnalta. Viimeksi itsenäisyyspäivänä noista esittelitte jo viisi ominaisuuttanne
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö CIA valvoo foliohattu Vehkalan ikkunan takana SuPon kanssa? ja Cia järjesti Stubbin Suomen presidentiksi, jos foliohattu Vehkalaa on uskominen.
Sinä et tiedä mitä minä tiedän. Jos tietäisit, olisit töissä CIA:lla. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa saksassa olla käynnissä kunnon kuse..tus saada tämä näyttämään joltakin muulta kun siltä itseltään miltä se todellisuudessa haisee ja pitkälle. Hallitus ollut jo kusessa näiden takia kaulaansa myöten. Jatkuvat puuk kohyökkäykset ja vielä tämä kaupanpäälle oli jo ehkä liikaa.
Ja eikö siellä ole kohta ne ennenaikaiset vaalitkin kun scholzilla menee kaikki päin itteään? Tämä ei ole nyt hyvä demareille.
Pitäisikö Suomen demareiden lähettää propagandaryhmä Scholzinkin tueksi kun Harrisin tukemisessa tuli niin hyviä tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010920202.html
Viranomaiset kertoivat perjantaina, että hyökkäyksestä epäillään vuonna 1974 syntynyttä, Saudi-Arabiasta kotoisin olevaa lääkäriä, joka on asunut Saksassa vuodesta 2006 lähtien. Lehtitietojen mukaan miehellä on pysyvä oleskelulupa maassa.
BBC:n mukaan mies on työskennellyt lääkärinä noin 40 kilometrin päässä Magdeburgista sijaitsevassa kaupungissa.
Valelääkärinä?
Työvoimapulanpaikkajana. Ja sitten kun ne ns integroituneetkin ja edes jotenkin tarpeelliset tulijat on tällaisia joita ei normilorvijasta erota niin ou jee.
Ööö... turvapaikka LÄÄKÄRILLE, joka oli asunut Saksassa jo lähes 20 vuotta? Vahvasti haisee taas juntti-idioottilerppamunapersuilu, kun ei vaivauduta edes vähää alusta ottamaan selville jo esille tulleita faktoja.