Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko homoilla tapana imutella parisuhteesssa toistensa kulleja vähän väliä?

Vierailija
20.12.2024 |

Vai enemmäkin kuunnella B-puolta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sinua kiinnostaa niin paljon? Oletko kaapissa?

Vierailija
2/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden puolesta en tietenkään voi puhua, mutta mä ainakin imen poikakaverin kullia päivittäin (joskus pari kolmekin kertaa, on siis niin ihana kulli) ja B-puolta "soitellaan" 4-5 kertaa viikossa (musta lähtee kuulemma kivoja ääniä, kun poikakaveri panee mua, itse en oo kiinnittänyt huomioo koska oon panonirvanassa).

Rauhaa ja rakkautta ihanat ihmiset t: m25 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, älä jankuta päivästä toiseen, vaan kokeile. 

Toista miestä kiinnostaa vähäinen kikkelisi melkein yhtä paljon, kuin sinua. 

Naisille roikotitimesi on pissanhajuinen vempain.

Vierailija
4/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä naapurin homot ei muuta tekään, aina on patukka jossain kolossa, ihme että ehtivät.

Vierailija
5/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan imutella toistemme kulleja, vain mun kullia. Top homomiehenä miesystäväni herättää aamuisin suihinotolla, ja tarjoilen hänelle lämpimät vellit suoraan kurkkuun. Kun tulen töistä, hän menee eteisessä polvilleen, avaa puvun housut, ja imaisee toisen spermasatsin. Illalla vielä ottaa viimeisen kerran suihin, jotta nukahtaisin raukeana ja täysin tyydytettynä. Joskus tuon myös kavereitani saunomaan, ja miesystäväni jokaisen kaverini yleensä ennen saunaa, ja toisen kerran saunan jälkeen. Yksi kavereistani on sellainen kyltymätön spermaruisku, että häneltä miesystäväni saattaa imeä illan aikana viidetkin mällit.

Vierailija
6/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sperma määrällä homo jo elääkin. Ei tarvii muuta syödäkkään.imee vaan kaluista soppaa nälkäänsä.

Vierailija
7/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla sperma määrällä homo jo elääkin. Ei tarvii muuta syödäkkään.imee vaan kaluista soppaa nälkäänsä.

Siksipä homot selviää vaikka persujen lupaamilta keskitysleireiltä

Vierailija
8/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarihomot imee toisten pussit tyhjäksi. Toivola etunenässä imaisee..

Vierailija
9/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä PS Sebu ja kyllä. Elän pelkän spermalla jota musta kultani kotonani minulle erittää. Tiedän, että moni PS mies on myös kaapissa ja toivoo alistuvansa tummille miehille, mutta en voi mainita nimiä....

Vierailija
10/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä PS Sebu ja kyllä. Elän pelkän spermalla jota musta kultani kotonani minulle erittää. Tiedän, että moni PS mies on myös kaapissa ja toivoo alistuvansa tummille miehille, mutta en voi mainita nimiä....

Kustannustehokas elämäntapa. Jokseenkin ykstoikkoinen ruokavalio makuineen. Tietty tummien miesten esarin alla on erilaisia aromeja. Sissijuustoa,kakkos- suklaata yms..

Vierailija
11/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä täällä PS puolueessa on monia monia paatuneita homoja aina ylintä johtoa myöten. Monella myös rajuja ulkkisfantsuja...

Vierailija
12/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonouttakaa kommentit käteenne.

Vierailija
13/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehenä vastaan tähän, että jokainen suhde on erilainen, aivan kuten heteroillakin. Tiedän homopareja, jotka eivät ole harrastaneet vuosiin seksiä, aivan kuten tiedän heteroparejakin. 

Vierailija
14/33 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on.

Vierailija
15/33 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja antaa ja ottaa bärssettä koko ajan 24/7, homoja kun ovat.

T. ingemar

Vierailija
16/33 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ottaa suihin kokoajan.

Vierailija
17/33 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

All the time. Ollaan siis semmosella 69-rinkulalla aina kun vaan mahdollista. Kerran yritettiin kieriä renkaana kauppaan 69.ssä, mut oli sen verran hankalaa, että mentiin tuksuttaen ja puksuttaen "junalla". Tehtiin "kuskin" vaihto kaupan pihalla tullessa. Oli kyll kiva kauppareissu. Mut muuten kyllä ollaan tolleen kierteellä ihan koko ajan melkein. Joulunankin ollaan nyt vähä hienommin, ku oravat, aina häntä pystyssä ja riikinkukot tuo juhlatunnelmaa ku ollaan pyrstö levälään koko ajan. Sukulaisetkin on jo tottunu tähän meidän eläinteemaseen jouluperinteeseen. Monet niiden miehetkin tulee käymään täällä kukkona tunkiolle ulkoilluttaan käärmettä. :D Ihanaa joulunaikaa, kaikki saa ketkä haluaa antaa. <3

Vierailija
18/33 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden puolesta en tietenkään voi puhua, mutta mä ainakin imen poikakaverin kullia päivittäin (joskus pari kolmekin kertaa, on siis niin ihana kulli) ja B-puolta "soitellaan" 4-5 kertaa viikossa (musta lähtee kuulemma kivoja ääniä, kun poikakaveri panee mua, itse en oo kiinnittänyt huomioo koska oon panonirvanassa).

Rauhaa ja rakkautta ihanat ihmiset t: m25 

Samoin sulle, helve... homo!

Vierailija
19/33 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tosiaan imutella toistemme kulleja, vain mun kullia. Top homomiehenä miesystäväni herättää aamuisin suihinotolla, ja tarjoilen hänelle lämpimät vellit suoraan kurkkuun. Kun tulen töistä, hän menee eteisessä polvilleen, avaa puvun housut, ja imaisee toisen spermasatsin. Illalla vielä ottaa viimeisen kerran suihin, jotta nukahtaisin raukeana ja täysin tyydytettynä. Joskus tuon myös kavereitani saunomaan, ja miesystäväni jokaisen kaverini yleensä ennen saunaa, ja toisen kerran saunan jälkeen. Yksi kavereistani on sellainen kyltymätön spermaruisku, että häneltä miesystäväni saattaa imeä illan aikana viidetkin mällit.

Ihanaa! En muuta tekiskään kuin olisin imurina. Oon kyllä vähän kade, jos viis kertaa pystyy. No, ehkä määrä korvaa toisen määrän. Mä saan usein semmosen puolkin litraa kerralla kun poikaystävä käy oikein ruiskuttaan. Ollaan mietitty pitäiskö sillä ihan maalata vaikka seinät. Olis jotenki kotoisaa.

Vierailija
20/33 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, jos olet utelias!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi