Mitä lahjaksi 13v tytölle jolla on jo kaikkea??
Vaattetta en osaa ostaa ollenkaan, koska on hyvin tarkka mitä pitää päällä. Leluilla ei enää leiki.
Kommentit (66)
Siveyssormus sille ja pakotat sen lupaamaan että sakset pysyy yhdesdä papin aameneen asti. Ja että se pysyy erossa noista lähi idän ja afrikan "herras"miehistä.
Teiniraskaudet on vakava juttu ja pilaavat helposti koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan kaikille lapsilleni 150e. 12-17v.
En itse ole koskaan tykännyt yllätyslahjoista.
Olisit vienyt ostoksille, jos rahaa on. Syömään ulos yhdessä sen jälkeen.
Olisivat saaneet jonkinlaisen elämyksen.
Käydään usein ostoksilla ja syömässä yhdessä. En vain tykkää ostaa mitään turhaa. Haluavat mennä usein kavereiden kanssa shoppailemaan. Tuo raha voi kestää heillä kauankin.
Kuka tätäkin alapeuk
Koska noi vit un tyhmät väli lyönnit.
Realiteettien taju, kivassa paperissa?
Kaikkea? Oletko ihan varma, että sillä on jo oma poikaystäväkin? Niinpä, ajattelinkin sinun hieman dramatisoivan asiaa.
Minut. Minut voi antaa joululahjaksi. Tai oikeastaan ihan miksi tahansa lahjaksi.
Aineeton lahja. Vuohi kehitysmaahan tai muuta vastaavaa.
Tyttö, jolla on jo kaikkea, ei tarvitse itse enää mitään.
Jonkinlainen dildo vois olla hyvä.
Käytännön treenikaveri kokeilemaan koulun seksioppaan jippoja.
Onko täällä kukaan dildoa jo ehtinyt ehdottaa? Alkaa olla siinä iässä...
Marimekon lakanat, lahjakortti vaate- tai kosmetiikkaliikkeeseen, tuoksu, herkkuja, yökkäri, aamutakki, tossut
P a r t a l a p s i. Hommaa ennen kuin tyttö valitsee huonosti.
Vissiin Ex-Onnelliset-sarjan Viivi?
Jos hänellä kerran on jo kaikkea, miten olisi leffaliput tai lahjakortti johonkin elämysjuttuun?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pääsee anaaliseksin saloja opettelemaan. Hyvä Kirja 12 tyttäreni kanssa juuri tutustuttiin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pääsee anaaliseksin saloja opettelemaan. Hyvä Kirja 12 tyttäreni kanssa juuri tutustuttiin siihen.
Suosittelen. Itse tykkäsin siitä kohdasta jossa opetettiin pikkupoikia suuseksin saloihin.
Veikko 67v
Kuka tätäkin alapeukuttaa?
Ei tulisi itselläkään mieleen antaa lapselle lahjaksi perus viikonlopun tekemistä. :D