Deitti salasi alkuun lapsensa
Kommentit (9)
Kaikki nähtävä ja koettava lähellä kohdetta viime vuoden lopulla mutta on aina hyvä kun loppuu kesken. Lohi ja risotto paistettu ilman rasvaa kukko iso. Nännit isot tissit blondi aasi pusku iso.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nähtävä ja koettava lähellä kohdetta viime vuoden lopulla mutta on aina hyvä kun loppuu kesken. Lohi ja risotto paistettu ilman rasvaa kukko iso. Nännit isot tissit blondi aasi pusku iso.
TÄYSIN samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Miten mies perusteli kantaansa koskien
Utelaisiuudesta mistä päättelit, että Ap:n deitti oli mies? Olen tämän joitain klertoja aiemminkin kertonut tänne, miten itsellänikin on kokemusta tilanteesta, jossa deittikumppanini, jota ennätin tapailla joitain kertoja ennen kuin selvisi, että hänellä oli lapsia. - Koska olimme molemmat verraten hyvin nuoria, niin yritin ja onnistuin antamaan sen anteeksi, että hän oli jättänyt kertomatta, että hänellä on lapsia. Mutta kun hän kertoi, että vaikka hänellä on lapsia, niin minä olsin kuitenkin hänelle se kaikkein tärkein ja merkittävn ihminen ja kuinka hän ei halua olla nyt eikä koskaan, eikä missään tekemisissä lapsiensa kanssa. Tämän kuultuani en tarvinnut muuta ymmäetääkseni, että meitä häntä ja minua ei ole tarkioitettu jatlamaan ja olemaan ainakaa tulevaisuudessa yhdessä parisuhteessa.
Sinkkumies
Kuudennella = kuukilla
Viidennellä = viikillä
Neljännelllä = nelkillä
Kolmannella = Kolkilla
Kahdennella = ?
Kakilla
Vierailija kirjoitti:
Kuudennella = kuukilla
Viidennellä = viikillä
Neljännelllä = nelkillä
Kolmannella = Kolkilla
Kahdennella = ?
Yksi=ensimmäinen =ekalla
Kaksi=toinen=tokalla
Kakilla=huono vitsi
Mun deitillä nelkki. Ei haittaa kun mun seventti auttaa hoitamisessa.