Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotuki

Vierailija
20.12.2024 |

Monet sanoo että toimeentuella kela maksaa esim sähkölaskun mutta mulle ei koskaan oo maksanut. Oon täys työtön. Onko kaikilla eri päätös?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki toimeentuella olevat oikeutettu noihin sähkölaskumaksuihin? 

ei vaan sähköshokkeihin

Vierailija
22/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso siitä päätöksestä. Siinä on tarkka laskelma ja perustelu kaikesta. Ei tarvitse ihmetellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalla on lämmityslaskussa katto. 

Vierailija
24/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilaskussa ja sähkölaskussa on katto minkä yli ei makseta. 

Vierailija
25/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa jos on oikeutettu sähkölaskun maksuun(kela) ja on ehtinyt maksaa itse, korvaako kela sitä mitenkään?

Vierailija
26/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku sanoa jos on oikeutettu sähkölaskun maksuun(kela) ja on ehtinyt maksaa itse, korvaako kela sitä mitenkään?

Itse maksan laskut itse ja laitan kuvat laskuista kelaan, rahat tulevat tilille jossain vaiheessa. Jos kela ei maksa laskuja ajoissa niin voi arvata kuka vastaa myöhästymiskuluista, vihje: se ei ole ainakaan kela.

Vierailija
27/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kun nykyään työtön saa asua yksin kaksiossa. Valtavaa luksusta. 90-luvulla oli tarkat neliörajat.

Pieni kaksio voi olla jopa halvempi kuin yksiö. Tässä lähelläni on kaupungin vuokra-asuntoja, ja joissain kohteissa kaksi on halvempi kuin nykyinen yksiöni. Ei siis dramaattisesti halvempi, mutta halvempi kuitenkin. Riippuu mm. talon rakennusvuodesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän