Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut tänä vuonna kahdesta koulusta hylsyn ja yli sadasta työpaikkahakemuksesta kieltävän vastauksen

Vierailija
19.12.2024 |

Mitä tässä muuta enää voi? Kun on aikaa lukea pääsykokeisiin, ja niistä pääsee läpi, mutta soveltuvuuskokeesta ei pääse läpi. Sama asia työnhaun kanssa. Kyllä tässä alkaa kohta selkäranka katkeamaan, jaksaako tätä enää ensi vuonna? Täytyy ainakin hakea kouluun, jossa ei ole mitään soveltuvuustestejä erikseen, mutta jos työtä ei saa, niin en tiedä jaksanko enää ensi vuotta. Kyllä minä tuella tulen toimeen helpostikin, mutta ei minua ole tehty sängyssä makaamista varten. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu!

Vierailija
2/5 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut henkilökohtaisen avustajan töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palstaa on uskominen, aloittajan täytyy muuttaa halvempaan asuntoon, hankkitutua eroon autosta, ruveta kulkemaan kaikki matkat pyörällä, painua metsään keräämään sieltä terveellistä ruokaa itelleen, lopettaa kaljoittelu tupakointi ja sohvalla makaaminen ja mennä töihin. Näillä ohjeilla kaikkien työttömien elämä hoituu kerralla kuntoon, myös aloittajan. Ei mitään väliä, onko lemmikkejä alunperinkään tai tupakoiko, mutta jokainen työtön saa kyllä näillä ohjeilla elämänsä kuntoon. Aloittaja ei vain ole tajunnut tehdä niin, koska hän on tyhmä työtön, kuten kaikki työttömät.

Vierailija
4/5 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae oppisopimuksella laitoshuoltajaksi tai työvoimakoulutuksella. Varmasti pääset ja työttömyys on tutkinnon jälkeen unholaa vain.

Vierailija
5/5 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sentään saanut kieltävän vastauksen.. yleensä ne ei ilmoita yhtään mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi