Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Teleoperaattori Elisa on asiakkailleen kuin tulisen basaarin intilainen kauppias. Ei hetkenkään rauhaa aggressiivisilta myynniltä." 🔵🔷

Vierailija
19.12.2024 |

Olen Elisan asiakas ja varmaan on todella moni muukin.

Saatteko tekin Elisalta jatkuvalla syötöllä puheluita, tekstiviestejä ja sähköpostia, joilla he yrittävät kaupata sinulle ties mitä lisäliittymää ja mobiililaitetta? Kaikki on tyyliin "ensimmäinen kuukausi veloituksetta (ja sitten tilaus jatkuu sikahinnalla) tai jopa ensimmäiset 6 kk vähän kalliilla hinnalla ja sen jälkeen jo tosi kalliilla hinnalla.

Mistä voi saada eston tuolle häiriköinnille vai pitääkö vaihtaa operaattoria?

Nimim. Elisan uhri

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa nuo soittelivat kun oli numero heillä.

Vierailija
2/6 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vastata puheluihin. Ohjaa mailit spammikansioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan noita, mutta en nyt sanoisi, että jatkuvalla syötöllä. Ei häiritse ja juuri sain ostettua black friday tarjouksesta tosi halvalla puhelimen hajonneen tiilalle.

Vierailija
4/6 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan lompakon kuukausittain pöytään, olen kynittävänä. Hyvä ettette anna periksi. 

Vierailija
5/6 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaadan lompakon kuukausittain pöytään, olen kynittävänä. Hyvä ettette anna periksi. 

On se silti rasittavaa kun kerran kuussa tyrkytetään lisää ostettavaa.

Vierailija
6/6 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se silti rasittavaa kun kerran kuussa tyrkytetään lisää ostettavaa.

En osta sitä kautta että joku tyrkyttää. Mulla on jo tietyt asiat. Kuten kotinetti, puhelinnetti, puhelimen maksu kk, tietoliikennemaksu (taloyhtiö), puhelumaksut ja puhelimen johto ostettiin sieltä. Ei ollut heillä tarjolla kuin kallis puhelimen suojus, piti ostaa joku halpaversio muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme