Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mysi järkyttyi - kaikki ei ookkaan enää ilmaista

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisista summista nyt on kysymys?

Sadoista tuhansista euroista.

Tarkoitin henkeä kohti. Käytin itse e-pillereitä jonkin aikaa 80-luvulla opiskeluaikoinani, mutta en muista niiden hinnasta mitään. Itse kuitenkin maksoin.

Vierailija
22/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli uutinen, että nuorten aborttimäärät ovat olleet alhaisia, mutta saadaan nyt sekin määrä nousuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei yhteiskunta kustanna nuorille ja eronneille miehille prostituoitujen palveluja? Miksi seksuaaliterveydestä pitää säästää?

Vierailija
24/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysli voi runkata ilmaiseksi, niin mekin nuoruudessa tehtiin.

Vierailija
25/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Mysi?

Vierailija
26/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ennenkään ilmasta ollu. Kumit niin paljo maksa, etteikö niitä opintotuella sais ostettua, jos ei saksia halua pitää kiinni.

Parhaassa lastentekoiässä ei tartte kiskoa luontoa ja vesistöjä kuormittavia hormoneja.

Vierailija
27/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä lähtien ehkäisy on ollut nuorille ilmaista? 🧐

Vierailija
28/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina maksanut ehkäisyni itse.

Ihan hyvä, että tuotakin rajoittavat. Eihän nuoret opi enää kantamaan itse vastuuta mistään.

Vierailija
29/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti teitä taas. Miettikää nyt millä sävyllä tarvitsee kommentoida nuoren puheita? Riippumatta siitä onko hän teidän mielestänne oikeassa vai ei.

Kyllä ainakin oman kuntani ehkäisyneuvola jakoi ilmaisia kumeja jo 90-luvun alussa, joten mistään uudesta asiasta ei ole kyse. Sama tilanne oli opiskelun aikana YTHS:llä. Mieluummin näihin investoisin verorahoja kuin narkkareiden ilmaisiin neuloihin. 

Vierailija
30/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noilla otsaa. Yhdellä (mauttomalla) ripsihuollolla ostaa jo kasan kortsuja. Ei tarvinnut kuin vilkaista kuvaa niin näki, että nyt ollaan junttiuden ytimessä. 

Vierailija
31/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mysli voi runkata ilmaiseksi, niin mekin nuoruudessa tehtiin.

MYSI

Vierailija
32/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen Mysi?

Mysi on ensimmäisenä etunimenä 16 naisella 2024.

Vierailija
33/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki, ihan kaikki pitää saada ilmaiseksi. Ilmaisiahan ne ei loppujen lopuksi ole, oikea sana on maksuton. Me veronmaksajat ne kustannetaan tuolle kädettömälle sakille. 

Vierailija
34/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisuuteen kuuluu, että ottaa vastuun omasta elämästä. 19-vuotias on jo aikuinen, joten on aikakin opetella käyttämään rahaa siten, että ehkäisystäkin voi huolehtia.

Vierailija
35/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysli voi mennä töihin ja ostaa kortsuja

Vierailija
36/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen ehkäisy on kyllä sellainen, että siinä lyödään lyötyä. Vähän kuin valtio tarjoaisi ilmaista sijoituskoulutusta.

Vierailija
37/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten hoitoon saa aina hormoniehkäisyn ilmaiseksi. 

Vierailija
38/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut miesten tehdä tarpeitaan minuun 9 vuoteen. Ilmeisesti jotkut kuitenkin vielä antavat.

Vierailija
39/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisuuteen kuuluu, että ottaa vastuun omasta elämästä. 19-vuotias on jo aikuinen, joten on aikakin opetella käyttämään rahaa siten, että ehkäisystäkin voi huolehtia.

Tämähän oli itsestään selvyys tuossa iässä. Ei olisi tullut mieleenkään vaatia yhteiskuntaa maksamaan oma ehkäisy. Varattiin aika gynelle ja maksettiin käynti itse, kuten myös lääkärin määräämät pillerit. Mutta silloin elettiinkin aikaa, jolloin rahat tienattiin itse kesätöillä. Tämä on uutta nykykersoille. Työ, mitä se on.

Vierailija
40/82 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin h*ora voisi kääntyä Jeesuksen puoleen.

Juu. Kun en minä saa, niin olkoot muutkin miehet ilman! Vai syttyykö sitten sotia ja aiheutuu muuta epäjärjestystä, kun nuoret naiset ovat hunnuissa ja lukkojen takana... Mutta välipä hällä, kun Minä!

No tässä tapauksessa muiden miesten saaminen on konkreettisesti itseltä pois, joten kyllä, ei kuulu silloin muidenkaan miesten saada

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän