Tykkäättekö ananaskonvehdista? :D
Itse kyllä tykkään. Ne häviää Pandan rasiasta ensimmäisenä. Taitaa olla semmoinen namu mikä jakaa vahvasti mielipiteitä.
Kommentit (41)
Joo tykkään kyllä. Ei taida ekana lähteä, yleensä minulla menee toffee ekana (varsinkin jos muitakin on apajilla) mutta on ananas silti hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Tykkäsin kirsikkaliköörikonvehdeista. Kun ne poistettiin aladdinistakin, ei tartte enää konvehtirasioita ostella. Tulee kaikesta halpissuklaasta mieleen ihan muinaiset ruusu-suklaat, missä ei ollut yhtäkään hyvää konvehtia.
Alkosta saa mielestäni Mon Cherie kirsikkaliköörejä. Hinnasta tosin en tiedä, mutta veikkaan et suht hintavia. Myös Pandan liköörikonvehti pussissa on mielestäni kirsikkalikööri yhtenä makuna.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaikista Pandan juhlapöydän konvehdeista paitsi siitä suklaatryffelistä. Ne jätän muille. Se ihme suklaakieppi
Sinun kanssasi olisikin sitten helppo jakaa suklaarasia. Ensin sinä syöt kaikki pahikset pois ja minulle jäisi se paras. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Tykkäsin kirsikkaliköörikonvehdeista. Kun ne poistettiin aladdinistakin, ei tartte enää konvehtirasioita ostella. Tulee kaikesta halpissuklaasta mieleen ihan muinaiset ruusu-suklaat, missä ei ollut yhtäkään hyvää konvehtia.
Alkosta saa mielestäni Mon Cherie kirsikkaliköörejä. Hinnasta tosin en tiedä, mutta veikkaan et suht hintavia. Myös Pandan liköörikonvehti pussissa on mielestäni kirsikkalikööri yhtenä makuna.
Kirsikkaliköörikonvehteja siis piti kirjottaa
Vierailija kirjoitti:
Niitä saa Lidlistä, koko rasia kirsikkaliköörikonvehteja, tarkkaa hintaa en muista mutta halvempi kuin Pandan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thanks bro. Itse en alkossa ole käynyt ,mutta nyt on hyvä syy 👍
Banda ananaa juhla konventti , nams!
Anaalikonvehti tosijjjaaaan. Hyi kakka kamala.
Ananas kuuluu konvehtiin ja pitsaan. Myös kuivakakkuun, tuollaista kuivakakkua oli usein tarjolla 90-l.
Mistä niitä saa? Kaupoista olen löytänyt vain ananasesanssikonvehteja .
Olen oppinut tykkäämään ananaskonvehdista.
Miksei Suomessa osata syödä marsipaania?
Vierailija kirjoitti:
Parastahan tässä on että niitä Ananaskonvehteja voi nykyään ostaa koko rasiallisen.
Sellaisen ananaskonvehtirasian voisi ostaa lahjaksi vaikka Riikka Purralle.
kyllä, vaikka resepti on muuttunut
Vierailija kirjoitti:
Anaalikonvehti tosijjjaaaan. Hyi kakka kamala.
Ananaskonvehti on legopalikan muotoinen ja veikeän tuntuinen, kun sen nauttii suppona.