Minkä puolueen edustajiin luotat vähiten?
Kommentit (85)
Vihreät (arvot ei nappaa).
Vasemmisto (Hämmentävää yksisiläisyyttä Venäjään päin).
Presut, (Pelottavaa ja ahnetta ääriainesta).
Rkp, (Voitaisiin lakkauttaa).
Loputkin valhettelee ja kieroilee sen kuin kerkiää, joten äänestäjälle jää aina se: valitse vähiten paha!
Nikotiinipussi porukkaan eli RKP, ehdottomasti
Persuihin en luota. Ovat N-atseja
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole minkäänlaista luottamusta yhteenkään suomalaiseen poliitikkoon.
Päivi Räsänen on politiikan ainoa valopilkku, mutta ei politiikkansa vuoksi vaan siksi ettei manipuloi ja uskaltaa olla sitä mieltä mitä on. (Olen kirkkoon kuulumaton ateisti).
Mulla sama. Vaikka en olekaan Paula Räsäsen kanssa kaikista asioista samaa mieltä niin arvostan korkealle hänen rehellisyyttään. Ei kalasta suosiota eikä manipuloi, häneen voi aina luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Isänmaallisia, toisin kun vasemmisto
Vasemmistoliitto - isot ja populistiset, kosiskelevat puheet ilman realiteettejä. Sama koskee sdp:tä. Vihreät toimivat oppositiossa ihan ok, hallitukseen heistä ei ole.
Räsänen on kuin jeesus! Suoraselkäinen ja sanaansa voi luottaa, yrittää hyvää tehdä. Minulta myös hälle iso yläpeukku.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti et tiedä mitä n_tsi tarkoittaa. Tutustu vähän paremmin vaikka lukemalla yksi aihetta käsittelevä kirja. Ps. en ole persu enkä n_tsi mutta asioihin syvälle perehtynyt.
Vasemmistoliitto ehkä se ykkönen, toki tämä pitkälti johtuu anderssonista joka oli henkilönä epäluotettava.
Persut ovat ehtineet jo monesti osoittaa olevansa kollektiivisesti joukko paskanpuhujia ja takinkääntäjiä. On joukossa yksittäisiä ihan järkeviä ja luotettavia henkilöitä mutta latvakakkosten ja nasukoiden enemmistövoimalla puhdasta populismia harjoittava puolue on vääjäämättä sitten just sitä. Täysin epäluotettava.
Politiikka = valehtelijoiden klubi koskee kaikkia puolueita.
1- ääretön: Kokoomus ja muut tulee kaukaa perästä. Tuskin persuihin luottaa muut kuin idiootin tasolla olevat, joten sitä ei edes lasketa.
Demarit, vasemmisto, vihreät.
Äänestän mieluiten kristillisiä ja persuja. Niissä on porukalla vielä sentään joku tolkku tallella. Kokoomusta ja keskustaa äänestän valikoiden, en ihan luota niihinkään ja rkp:hän nyt on ihan no no.
Osa kommentoijista ei taida ymmärtää kysymystä ihan samoin kuin valtaosa. Tässähän ei varsinaisesti kysytä sitä minkä poliittisen puolueen kanssa on vähiten samaa mieltä. Itse olen äärimmäisen kaukana vasemmistoliiton ja vihreiden näkemyksistä, mutta pidän näitä silti varsin luotettavina. Puolueet kertovat mitä asiaa ajavat ja valtaan päästyään sen tekevät. Helpottaa äänestyspäätöstä sekä puolesta että vastaan kun tietää suunnilleen mitä tilaa ja tietää sitä saavansa. Ei tule mitään ULLATUS! -hetkiä vaalien jälkeen kun hallitusohjelma onkin jotain ihan vaalilupausten vastaista. Erään populistipuolueen osalta tuo on taas vakiokaava. Eikä ole edes mitään takeita että puolue on enää sama hallituskauden lopussa vaan siellä voi käydä vallankaappaus tai se voi hajota ja joka tapauksessa aina potkitaan liuta edustajia ulos skandaalien vuoksi. Täyttä lottoamista äänestää persuja.
demarit. ovat mitä mieltä vaan, sädekehä pään päällä moralisoimassa haukkuen muita populisteiksi.
Ei kai koko politiikkaan osa luota, siihen huonoon osaan. Koska usein se menee maapallon systeemien ehdoilla ja juoksupoikana. Siksi se ei ole muuttunut ihmisystävälliseen suuntaan, se menee konemaisilla ohjelmilla.
Kokoomuksen. Myöskään Kristillisdemokraatteihin en luota. Näkemyksensä eivät edusta kristillisyyttä, eivätkä demokraatiaakaan kovin kovasti.
Ei mitään, tein yli 40vuotta töitä ja laskin että pääsen kohta työeläkkeelle kun Sanna porukoineen rupesi huutamaan menkää eläkeläiset töihin, syyllistivät vuosikymmeniä työtä tehneet alentavasti, sanna haukkui kaikki boomereiksi. Inhoon demareita, ei ole mikään työläisten puolue. -eri-