Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleinen työttömyyskassa vai liitto? Perustele miksi.

Vierailija
18.12.2024 |

Miksi kuulut liittoon? Miksi yleiseen työttömyyskassaan? Itse olen kuulunut jo vuosia Jytyyn, mutta en koe että siitä on ollut mitään hyötyä. Palkasta vaan menee rahaa niille. Olen miettinyt yleiseen työttömyyskassaan siirtymistä.. siksi siis kyselen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen kassa ehdottomasti! En halua osallistua vasemmiston politiikkaan liittojen lakkoilun muodossa.

Vierailija
2/6 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä liitto, joka oikeasti ajaa alan työntekijöiden etuja, tietenkin siihen kannattaa liittyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskassa. Liito vaatii 8-12 kk yhtäjaksoinen työssäolojakson ennenkuin maksaa mitään.Liito kerää rahaa ay pomojen öyli puolen miljoonan palkkoihin,sekä omistamiensa asunto osakkeiden hoitoon. Mitään hyötyä ei ole vaikka kuuluisit metalli liittoon jos asut liiton omistamassa talossa. Vuokrat korkeita,tuotto tärkeää.

Vierailija
4/6 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa 

liitot elävät menneessä ajassa ja ainoa, mitä saavat aiksiseksi on jatkuvat lakot ja tuottavuuden lasku

Vierailija
5/6 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskassa palveli vuosikaudet ihan ok. 

Vierailija
6/6 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla työttömyyskassoilla on samat oikeuden ja velvollisuudet riippumatta siitä, ovatko ne ammattiliittojen tai yksityisten perustamia.

Ansiosidonnainen työttömyyskorvaus maksetaan samojen ehtojen mukaan kassasta riippumatta.

Työttömyyskassat eivät ole työmarkkinaosapuoli, joten ne eivät neuvottele työehdoista työnantajien ja työntekijöiden välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän