Ärsyttääkö ketään muuta sellanen asia kun toisten ihmisten kyttääminen ja arvostelu?
Mua niin jotenki säälittää ihmiset jotka aina keksii jostain jotain negatiivista sanottavaa kun itsellään on niin huono itsetunto, että on pakko arvostella.
Siitähän se lähtee jos itsetunto on kunnossa ei ole tarvetta ketään arvostellakkaan =)
Ihanaa, omistaa hyvä itsetunto....
Kommentit (6)
Epäilen, joten ei kannate kiviä heitellä...
...toisia arvostele Vaikka että ompa toi RUMA! Musta tuollanen arvostelu on alentavaa ja itse en siihen sorru. Saatan mä mielessäni ajatella, että on erillainen, mutta jääköön se omiin ajatuksiini....
Kadulla en siis katsele ihmisiä ja arvostele heitä, mutta em. tilanteissa kyllä.
Arvostelu ei aina ole negatiivista. Usein tulee sanottua myös jotain positiivista, esim. onpas Mette Mannosella tänään kauniisti hiukset ;)
nehän ovat ihan tavallisia ihmisiä eikä galleria ole mikään kauneuskilpailu!
...niin saattaa jäädä itseä häiritsemään, ettei kyseinen ihminen luule, että olisin häntä arvostellut....
Olen jo ajatellut, että olenkohan itse jotenki kummallinen kun ei mulla ole tarvetta haukkua ketään rumaks tai muutakaan vastaavaa arvostelua toisia kohtaan.
Mä kohtelen ja puhun ihmisistä juuri niin, miten toivoisin heidän myös minusta puhuttavan