Minkälaisista rinnoista tykkäät?
Kommentit (29)
Niitä pitää olla parillinen määrä ja mielellään vartalon etupuolella. Muuten ainoa kriteeri on että rintojen omistaja kiihottuu ja nauttii rintojen hyväilystä ja nännien nuolemisesta.
Minä en saa mitään nautintoa rauhaskudoksen puristelusta tai katselusta ellei tämä herätä rintojen omistajassa itsessään minkäänlaisia tuntemuksia.
Löysä läski on ehdoton turn-off eikä asiaa muuta miksikään se että löysää ihraa roikkuu kilokaupalla rintapielissä. Tuosas tapauksessa sitä on sitten kaikkialla muuallakin.
Riipparit ovat ihan yhtä kiihottavat kuin kiinteätkin kunhan ei nyt mitään märkää tennissukkaa tarjota.
Kiinteät luomut. Koolla ei ole väliä, kunhan nämä ehdot täyttyy.
Ehdottomasti isot luomut. Ja tottakai saa roikkua, kuten isompien rintojen vähän kuuluukin.
Isot jotka suipponee kärkeä kohti ja ovat turpeat kuin ylikypsä hedelmä ja jossa näkyy vielä verisuonia. koko komeuden kruunaa isot nännit.
Tykkään sellaisista rinnnoista joiden hellittely ja hyväily tuottaa naiselle nautintoa. Koolla tai muodolla ei ole väli kunhan nainen nauttii rintojen hyväilystä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinteät pitää olla. Ihan sama onko isot vai pienet kunhan ei roiku.
Isokokoiset kiinteät rinnat ovat fantasiaa, sellaisia ei ole olemassa, kenelläkään. Jos rinnat ovat kookkaat niin niissä on paljon läskiä, joka on löysää, löllöä. Naisen (kummasakin) rinnassa on: Nänni jossa on mikrolihaksia, maitorauhasia, maitotiehyitä sekä läskiä. Läskin määrä määrittää lähes yksinomaan rinnan tilavuuden, maitorauhasten koko ja lukumäärä ei vaihtele suuresti naisilla suuresti, kuten on laita kaikilla muillakin rauhasilla, niiden koko ja lukumäärä ei suuresti vaihtele yksilöstä toiseen. Läskin määrä sen sijaan vaihtelee valtavasti, koska sitä aiheuttaa märehtiminen.
Luulen että tämä kiinteät isokokoiset rinnat -fantasia vaivaa vanhoja miehiä jotka ovat ehdollistuneet 50-60 lukujen törrötissi -genreen, mikä aikaansaatiin kureliiveillä ja niihin liittyvällä tissiasustella joka puristi rinnat törröttämään.
A-cup, mun suosikki, C-kup ehdoton maxi, tota isommat vie halut