Mikä meitä suomalaisia vaivaa, että sallimme tuollaiset hallituksen toimet???!!!
Muualla maissa olisi sellaiset mellakat, että loppuisi tuollainen päätön toiminta alta aikayksikön!
Kommentit (241)
Kyllähän se näkyy, kun SDP suosituin puolue. Kannattaa lukea näitä kommentteja myös, että ovat myös osittain jotain kokoomusnuorten kirjoittamia. Tainnut yksikään hallitus vihata tavallista kansalaista näin paljoa tähän mennessä.
"Hallitus lisäsi palkkatukea yrityksille."
https://valtioneuvosto.fi/-//1410877/palkkatuen-uudistus-voimaan-heinak…
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin kokoomusta, koska halusin että verot eivät enää tästä nouse. Ajattelin, että voin hyväksyä lähes minkä tahansa muun tavan kattaa se tulojen ja menojen vaje, kuin jatkuva laillinen ryöstö palkastani. Mutta tässäpä sitä ollaan. Korkeampi kokonaisvero vain Italiassa ja Belgiassa. En enää tiedä, ketä voin äänestää ensi vaaleissa.
Kunhan et vasemmistoa äänestä niin ei hukuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin Kokoomusta ja äänestän seuraavissakin vaaleissa.
En silti Orpoon ihan tyytyväinen ole, hänen pitäisi olla jämäkämpi.
Sannan aiheuttamat tuhot on korjattava ja siihen menee vielä pitkään.
Äänestit kokoomusta, ja aiot tehdä saman virheen uudestaan koska "mutku Sanna😪"?
Siellähän varsinainen järjen riemuvoitto lymyää.
Kuinka monta vuotta kokoomuksen on kustava torpan lattialle, että sen tajuaa laittaa ulos ruokintaan?
Ei kaltaistesi kanssa kannata edes yrittää keskustella asiallisesti. :)
Äänestän silti Kokoomusta, revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei monikaan tiennyt millaista talouspolitiikkaa saavat kun persuja äänestivät. Eivät varmaan itsekään tienneet tai eivät osanneet kertoa äänestäjilleen.
Minulla pesun kestävänä persuna ei ole oikeastaan muusta valittamista kuin kotitalousvähennyksen pienentämisestä. En silti lopeta 2krt/kk käyttämääni siivouspalvelua, sillä niin hyvää työtä tekevät; eli kiltisti maksan siitä ensi vuonna isompaa netto-osuutta.
Persut pettäny kaikki äänestäjät.
Se on niin pieni vähemmistö vihervassareita jotka vastustaa sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoitko AP tätä jo edellisen aikana?
Marinin hallitus hoitikin asiat mallikkaasti.
Orpo-Purran hallitus olisi jättänyt ihmiset kuolemaan koronaan. Viime vuoden lopullahan oli ennätyskorkea koronakuolleisuus, mutta hallitus ei tehnyt mitään.
Mitä niiden olisi pitänyt tehdä? Sulkea koulut ja jakaa miljardeja tukia kavereille?
Nehän jakaa miljardeja kavereille nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin Kokoomusta ja äänestän seuraavissakin vaaleissa.
En silti Orpoon ihan tyytyväinen ole, hänen pitäisi olla jämäkämpi.
Sannan aiheuttamat tuhot on korjattava ja siihen menee vielä pitkään.
Äänestit kokoomusta, ja aiot tehdä saman virheen uudestaan koska "mutku Sanna😪"?
Siellähän varsinainen järjen riemuvoitto lymyää.
Kuinka monta vuotta kokoomuksen on kustava torpan lattialle, että sen tajuaa laittaa ulos ruokintaan?
Näin varmasti tuntuu, jos makaa elättinä sohvalla tupakoiden ja kaljaa kitaten eikä kykene palkkatyöhön. Minulla menee paremmin kuin koskaan. Tv. m39 ps äänestäjä ja TYÖntekijä.
Minä olen savuton absolutismi, myös kokopäiväinen työntekijä, minulla menee hyvin, mutta haluaisin, että yhteiskunnan heikoimmillakin menisi hyvin. Yhteiskunnalla menee kokonaisuutena paremmin, mikäli ihmiset saadaan opiskelemaan, osa-aikatöihin ja töihin. Se tapahtuu tukemalla, ei riistämällä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei monikaan tiennyt millaista talouspolitiikkaa saavat kun persuja äänestivät. Eivät varmaan itsekään tienneet tai eivät osanneet kertoa äänestäjilleen.
Purra vakuutti televisiossa, etteivät leikkaa pienituloisilta.
Vierailija kirjoitti:
Demarit ulisee nyt joka ikistä hallituksen leikkausta ja päätöstä. Miksi eivät menneet hallitukseen?
Koska eivät ole suvaitsevaisia, vaan ovat rasisteja, koska kieltäytyivät menemästä samaan hallituskokoonpanoon perussuomalaisten kanssa.
Ovatko persut oma rotunsa?
Ranskan vallankumous oli päätöntä menoa!
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin kokoomusta, koska halusin että verot eivät enää tästä nouse. Ajattelin, että voin hyväksyä lähes minkä tahansa muun tavan kattaa se tulojen ja menojen vaje, kuin jatkuva laillinen ryöstö palkastani. Mutta tässäpä sitä ollaan. Korkeampi kokonaisvero vain Italiassa ja Belgiassa. En enää tiedä, ketä voin äänestää ensi vaaleissa.
Nää isot puolueet pettää lupauksensa aina. Joitain yksittäisiä hyviä tyyppejä niistä löytyy mutta puoluekuri iskee jos liikaa omilla aivoilla ajattelee. Ite siirryin muutama vuosi sitten tutustumaan pienpuoleisiin ja pienpuolueista aion etsiä ehdokkaani myös jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit ulisee nyt joka ikistä hallituksen leikkausta ja päätöstä. Miksi eivät menneet hallitukseen?
Koska eivät ole suvaitsevaisia, vaan ovat rasisteja, koska kieltäytyivät menemästä samaan hallituskokoonpanoon perussuomalaisten kanssa.
Juu, jäävät muualta tulleiden jalkoihin, kun koulutettu väestö lähtee aurinkoa kohti.
Vierailija kirjoitti:
"Lisää leikkauksia asumislisään. Vanhemmiltaan vuokraamassaan tai vanhempansa omistamassa asunnossa asuva opiskelija voi saada tulevaisuudessa enintään 83 euroa asumislisää kuukaudessa, suunnittelee hallitus."
Jos vanhemmilla on varaa ylimääräiseen omistusasuntoon, niin voivat itse rahoittaa jälkikasvuaan. Koko asumislisä pitäisi tuossa tapauksessa poistaa.
Siis mitä sä taas valitat?!
Hallitus on just ok. Ei mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme saamattomia vässyköitä.
Aika iso osa kansasta on, tukien perään itkeviä luusereita. Mutta onhan meitä työtätekeviä, itsensä elättäviä kansalaisiakin sentään vielä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se selittäisi kyllä monta asiaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra vakuutti televisiossa, etteivät leikkaa pienituloisilta.
Ja seuraavissa vaaleissa tämäkin faka unohtuu, kun joku lupaa euron pensaa. Hölmö kansalainen menee tähän halpaan, ja äänestää jälleen samaa määlyä, joka petti lupaukset edelliselläkin kerralla. Ja piiri pieni pyörii..
Mitä niiden olisi pitänyt tehdä? Sulkea koulut ja jakaa miljardeja tukia kavereille?