Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä Joulumieli -lahjakortti. Kelle niitä oikein myönnetään?

Vierailija
18.12.2024 |

Kiinnostaisi tietää, meneekö nuo Hyvä Joulumieli -lahjakortit ns. oikeisiin osoitteisiin? Onko täällä ketään, ketä saanut sen? Olen itse pienituloinen yksinhuoltaja kahdelle ja minulle sanottiin, että minulle ei sitä voida antaa. Ilmeisesti en ole sitten tarpeeksi pienituloinen. Sanoin vain, että toivottavasti menee sitten sellaiselle, joka sitä enemmän tarvitsee.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätöksen lahjakortin saavista perheistä tekee joko kunnan sosiaalitoimi, lastenneuvola, koulun terveydenhuolto tai seurakunnan diakoniatoimi.

Sen ymmärrän, että sosiaalitoimi tai lastenneuvola päättää lahjakortin saajan, mutta toi seurakunta vähän ihmetyttää. Pitääkö olla seurakunnan jäsen vai millä perusteella he valitsee lahjakortin saajan?

Kyselin äsken hyvinvointialueeni chatissa, että jakaako neuvola lahjakortteja. Vastaus oli ei, eli täällä homma on ulkoistettu täysin seurakunnalle, koska sosiaalitoimistokaan ei niitä jaa.

Diakonian asiakkaiden piiristä valitsevat. Ei tarvitse kuulua kirkkoon. 

Vierailija
22/22 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan lastenneuvolassa työskennellessäni jaoin nuo lahjakortit heille, jotka auttoivat itseään eli opiskelijavanhrmmille ja pienipalkkaisille työssäkäyville. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi