Kaksi Äitiä hedelmöityshoidot taas käynnissä!
Tällä kertaa yritetään saada Suskia raskaaksi. Ella siis vasta sai keskenmenon. Kaikkea hyvää heille ja toivotaan että tärppää ennenkuin tulee ikä vastaan.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että joku viitsii tehdä lapsia.
Tälle ylikansoitetulle ilmastonmuutos pallolle jossa sodat räyhää? Oletko TYPERYS?
Jokainen maa hoitakoon kansoitusasiansa itse. Meille mahtuu ja mieluiten itse tehtyjä, eikä muualta tulleita.
Juurikin näin. On melko outoa ajatella, että pariskunta Padasjoelta ei saisi lisääntyä, koska joku haluaa Intiassa tehdä 12 lasta.
SAATANAN LESBOT. Tuollaisille ei kuulu mitään hoitoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirvittävää rahantuhlausta kun ei uskota luonnon lakiin. Sitten on keskenmeno toisensa jälkeen.
Meinaatko ettei heteroparit kärsi keskenmenoista? Luultavasti sinunkin tuttavapiirissäsi on useita jotka ovat sen kokeneet.
Kyllä mutta tällaisessa "resiprookkiraskaudessa" keskenmenoja tulee paljon todennäköisemmin.
"Pari käyttää hedelmöityshoidossaan naispareille tarkoitettua RIVF-hoitoa, eli Reciprocal in-vitro fertilisation -hoitoa, jossa toinen osapuoli luovuttaa munasolun ja toinen kantaa raskauden. Pariskunnan tapauksessa munasolu on Suskilta ja Ella raskauden kantaja."
Ottamatta nyt muuten asiaan kantaa, mitä eroa sillä muka on hedelmöittymisen kannalta onko ollut sen siittäjän kanssa parisuhteessa 10 vuotta vai tuleeko ne siittiöt tuntemattomalta mieheltä ruiskutettuna sisään? No ei mitään, siis siinä mielessä että se olisi joku syy keskenmenoon....
Vierailija kirjoitti:
Toivon keskenmenoa! 👍
+1 ja vielä erittäin myöhäistä tuollaisille sometyrkyille!
Ja sitten niillä äpäröillã tehdään rahaa jossain saatanan Tiktokissa. HUOH!!!
Moni someäiti on pulassa kun lapset kasvaa niin nopeaa. Mistä tuloja sitten kun lapset osaavat jo sanoa etteivät halua osallistua kuvauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta nyt muuten asiaan kantaa, mitä eroa sillä muka on hedelmöittymisen kannalta onko ollut sen siittäjän kanssa parisuhteessa 10 vuotta vai tuleeko ne siittiöt tuntemattomalta mieheltä ruiskutettuna sisään? No ei mitään, siis siinä mielessä että se olisi joku syy keskenmenoon....
Tuossa oli "vieras" munasolu & alkionsiirto, kyseessä ei ollut inseminaatio.
Vierailija kirjoitti:
SAATANAN LESBOT. Tuollaisille ei kuulu mitään hoitoja!
Minun mielestä lesboissa ei ole mitään vikaa. Sen sijaan en hyväksy hedelmöityshoitoja heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirvittävää rahantuhlausta kun ei uskota luonnon lakiin. Sitten on keskenmeno toisensa jälkeen.
Ajatteletko näin myös heteropareista, jotka eivät voi jostain terveydellisestä syystä saada lasta ns. perinteisin keinoin?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Lapset tarvitsevat isän.
Tuossa ns perheessä ne saavat miesvihan. Isää eivät ikinä näe.
Vierailija kirjoitti:
Lapset tarvitsevat isän.
Some on noiden lasten isä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nuo hoitais --kaikki-- kulutkin ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nuo hoitais --kaikki-- kulutkin ihan itse.
Tämä. Mitään ei tule yhteiskunnan rahoittas tällaiseen luonnonvastaiseen sekoiluun.
Oksettaa kun kaikesta pitää kertoa somessa. Eikö mitään voi pitää omana tietonaan.
Huh mitä kommentteja täällä. Tsemppiä hoitoihin Ellalle ja Suskille!