Taas naurettava juttu "Ruokaan vain 20 euroa viikossa"
Kun tyypillä on iso ruokavarasto ennestään kotona joka ei ilmeisesti ole maksanut mitään.
Kommentit (47)
Mulla ei mene kanssa paljon yhtään kun maksan lounareilla
Vierailija kirjoitti:
" Kysyn aina kohteliaasti maksanko minä vai maksatko sinä lounaan. En halua paljastaa tarkoitusperiäni, vaikka yritän epäsuorasti ja tietoisesti saada sukulaiseni tarjoamaan minulle aterian, jotta voisin säästää omissa ruokakuluissani, Borg kertoo Anna-lehdelle."
Minä ainakin vastaisin, että eiköhän kumpikin maksa oman lounaansa.
Se Topi onkin jonkin sortin autisti. Mitähän hän muuten sanoo, jos se sukulainen vastaakin tuohon kysymykseen että no maksapa sinä :)
Kerran yksi tuttavani ihmetteli, miten viisi henkiseltä perheeltä voi kulua 100 e kauppaan?!?
20 e 5 = 100 e. Se on sitä korkeampaa matematiikkaa, jota ei lapseton ymmärrä.
Minullapa ei menisi latiakaan, jos nyt aloittaisin. Söisin kaapit tyhjiksi. No, jos totta puhutaan, niin 8 euroa menee/päivä. Siihen joutuu itse kokkaamaan, eikä voi syödä kovin paljoa, jos haluaa maistuvaa ruokaa. En pidä pavuista tai soijarouheesta ja vastaavista, joten niitä en syö.
Joo, ja joku äiti tai muu läheinen saattaa tuoda safkaa ilmaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi helppo toteuttaa 20e/viikko budjettia.
Ruuat olisi toki yksipuolisia ja tylsiä mutta riittävä kalorien ja proteiinin saannin turvaaminen onnistuisi kyllä. Vaikkei pitkällä jänteellä terveellistä olekaan.
Miksi ihmeessä vain naisten?
Tässä kuussa on tullut paljon ylimääräisiä menoja (ei, en ole shoppaillut lahjoja ja ostellut jouluruokia) vaan oikeasti tärkeitä asioita. Piti mm jättää satanen vuokrasta maksamatta ja koittaa elää sillä. Sitäkin koitan säästää sinne ensi vuoteen. Tai siihen jos löytyisi enää joskus -60 tuotteita.
Oon urheilullinen ja liikkuva ja syön sitä, mitä saan ruokajonosta, kauppaan olen törsännyt ehkä päälle 20e kuussa ja ruoka täytyy ajatella hiilareina ja proteiinina.
On ollut pakko vähentää liikuntakin minimiin kun oon niin luojan väsynyt koko ajan ja suoritustasoni on romahtaneet jo tässä ajassa.
Miksi tästä tehtiin sukupuolikysymys?
En huomannut kenenkään viestissä mainintaa vammaisesta, paitsi sinun. En silti pidä hyväksyttävänä, että pummaa muilta lounaat. Itselläkin on ollut rahat tosi vähissä, mutta en ole silti kehdannut muilta pummia.