Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Sä oot poistanu profiilis.
Kuka? Nainen vai mies?
Masentaa kun ei nähdä, ikävä on 😢
Vierailija kirjoitti:
Masentaa kun ei nähdä, ikävä on 😢
Ei ollut minun valintani, mutta kunnioitan hänen päätöstään. Varmasti sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itsesuojeluvaisto vielä tallella. En uskalla ottaa riskiä kaiken menettämisestä, kun sinä olet vain viestejä ketjussa.
No kannatisko ottaa yhteyttä irl. Sitä kuuluisaa tikusta asiaa. Ei se millään muulla selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itsesuojeluvaisto vielä tallella. En uskalla ottaa riskiä kaiken menettämisestä, kun sinä olet vain viestejä ketjussa.
En tekisi minäkään mitään viestien perusteella. Maltti oli valttia, sillä emme ole enää tekemisissä. Sivusta.
(mutta toivot, että se oletettu kaivattu tekisi)
Mikset edes lukenut mun viimeisimpiä viestejä? Ilmoita itsestäs. Kaipaan sua monella tavalla. T. H.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan tosi rikkinäinen ihminen, kannattaa pysyä kaukana.
Ei sitä noin ajatella.
Jotkut ajattelee noin ja se on kyllä hyvä asia heille. Kunnioita sitä.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla rikkinäinen? Se olisi hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu oli myös melko rikkinäinen kun kohdattiin. Mutta se ei haitannut. Ja oikeastaan usein heikkouksien jakaminen lähentää ihmisiä. Missähän tuo nykyisin pyörii. Välillä sydän vielä sanoo, että haluaisi nähdä. <3
Mulla ei ole heikkouksia vaan heikkoja hetkiä ja arkoja asioita. Niitä ei ihan kaikille jaeta.
Vierailija kirjoitti:
(mutta toivot, että se oletettu kaivattu tekisi)
En toivo häneltä mitään emmekä ole tekemisissäkään. Toivon hänelle hyvää elämää.
Ei ole vaikea pysyä kaukana, kun lähelle et päästä.
Kahvia ja hangon keksiä, paitsi ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannatisko ottaa yhteyttä irl. Sitä kuuluisaa tikusta asiaa. Ei se millään muulla selviä.
Joo odota, laitan salamana kirkkaalta taivaalta viestiä a la tikusta asiaa parin vuoden takaiselle tuttavuudelle. onpi ilmoja pidellyt ja baidövei pidin sun silmistä, mutten kokenut soveliaaksi ilmaista sitä sillä hetkellä
Edellinen sivusta
"en pitänyt viestistä, ei ollut kaivattuni"
Opettele ketkuetiketti. T. Ap
Joo, eipä tarvi toista kertaa ostaa markettiviiniä.
Oisko mitenkään mahdollista itse kunkin keskittyä omaan kaipaamiseen? Tämä ei ketju, jossa on tarkoitus spekuloida kaipaajien kaipausta.
Onko tänään tapahtunut jotakin, mistä mieliala alhainen?
Vierailija kirjoitti:
Koskaan et ole oikeasti yrittänytkään. Mutta se siitä. Veikkaan, että jotakin meidän välillä oli. Mutta ei ole enää, kun ei nähdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan et ole oikeasti yrittänytkään. Mutta se siitä. Veikkaan, että jotakin meidän välillä oli. Mutta ei ole enää, kun ei nähdäkään.
Olen. Et ole hän.
Kultaseni, haluatko jatkossa nämä sähköpostiin? Tai kirjelippuina?
En tekisi minäkään mitään viestien perusteella. Maltti oli valttia, sillä emme ole enää tekemisissä. Sivusta.