Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kaipuu jatkuu! 😍
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L🤗😘😘
Toiv. ei T tai J...
- L
No kukas sulle sopis
No ei ainakaan J tai T.
- L
Mulle kelpais J mut ei oo ketään kiintoisaa T-henkilöä tiedossani.. eli ei T, mut J: yes
toinen L
Vierailija kirjoitti:
Suopa = saippua
Suova = kasa kuivumassa olevaa heinää
Tarkistin asian ennen kuin kirjoitin, tosin vain tekolyltä. Se oli sitä mieltä, että suova taipuu suopaan.
T. fennisti, joka osaa myös erehtyä
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen taas meidät vastakkain kiireettömän sänkyaamupäivän merkeissä lämpimien peittojen alla lämpiminä toisiamme vasten.
Luin viestin monta kertaa ja siinä luki sänkyaamupalan. Nyt ei enää lue. Kummaa. Mielelläni osallistuisin kaivatun kanssa sänkyaamupäivään.
Vierailija kirjoitti:
Suopa = saippua
Niin mä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suopa = saippua
Tarkistin asian ennen kuin kirjoitin, tosin vain tekolyltä. Se oli sitä mieltä, että suova taipuu suopaan.
Ei, kyllä se taipuu (heinä)suova : suovaan. T. Fennisti, joka erehtyy usein mutta ei tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Hellä silitys pepullesi ja suukko suullesi.
- A
🥺💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suopa = saippua
Ei, kyllä se taipuu (heinä)suova : suovaan. T. Fennisti, joka erehtyy usein mutta ei tällä kertaa.
👍🏽
Vierailija kirjoitti:
Panettaa.
Pinokkio
Ei taida panettaa. Valehtelet, jos on pitkä nenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panettaa.
Pinokkio
Ei taida panettaa. Valehtelet, jos on pitkä nenä.
Smart guy.
Vierailija kirjoitti:
Hellä silitys pepullesi ja suukko suullesi.
- A
Kyljen kaarille suudelmia vadelmaisia, tuulen lempeän kaltaisia henkäyksiä iholle, pikkupakkasen kaltaisia näykkäisyjä korvan nipukan tienoille, katseita viipyileviä...
Oon miettiny miten saan itsestäni irti huonot ominaisuudet jotka estävät mua elämästä. Oon lukenu miten ihmiset on selvityny todella vaikeista asioista ja menny eteenpäin. Itse vaan jumitan vaikken mitään niihin tarinoihin verrattavaa olekaan kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suopa = saippua
Niin taipuu. Heitin neulan heinäsuopaan ja nyt se on visusti tallessa siellä suovassa.
Teen oletuksen, kuten itsekin teit tuossa ekassa viestissäsi: Oikeasti et edes halua, että ottaisin yhteyttä. Jos haluaisit, laittaisit sen pyytämäni pommin varman tunnisteen. Ilman sellaista en ikimaailmassa uskalla.