Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Leppoisan letkeää pyhäaamua ihanalle. Ajattelen sinua kaiken tohinan keskellä. Viheltelemisiin. 😉
Vierailija kirjoitti:
Olet kadonnut kuin neula heinäsuopaan.
Etsit kunnes löydät...
Vierailija kirjoitti:
Etsivä voi löytää! Hyvällä onnella voit saada pienen piston sormenpäähäsi. Se säväyttää ja palauttaa muistot mieleen. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsivä voi löytää! Hyvällä onnella voit saada pienen piston sormenpäähäsi. Se säväyttää ja palauttaa muistot mieleen. 👍
Siniset silmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni
Mitä örrimöykky?
No heh heh. Ei mitää.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö meidän selvittää tämä asia painimalla?
Joo vaatteet päällä.
En ehkä kaipaa niinkään henkilöä, vaan sitä mitä meillä oli. Ikävöin sitä, että sain olla oma itseni taustastani huolimatta ja minua rakastettiin sellaisena kuin olin. Kaipaan rakastettuna oloa, sillä lapsena kasvoin tunnekylmässä ilmapiirissä ja oli vaikea aikuisiällä asettua haavottuvaiseksi toisen edessä. Kaipaan sitä tunnetta, että joku oikeasti rakastaa minua ja näyttää sen. Nyt oloni on yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniset silmät?
Ei. Tummat kuin syksyinen yö!
Vierailija kirjoitti:
L🤗😘😘
Toiv. ei T tai J...
- L
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä puuhailet vapaa-ajalla? Tuskin ainakaan oikeasti pyörit täällä tai muillakaan keskustelupalstoilla.
On aika vähän vapaa-aikaa, mutta siitä valtaosan kulutan nimenomaan täällä. Mitään muuta en oikeastaan jaksa tai kerkeä, paitsi joskus yömyöhään töllötystä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä puuhailet vapaa-ajalla? Tuskin ainakaan oikeasti pyörit täällä tai muillakaan keskustelupalstoilla.
En niin yhtään mitään. Paitsi silloin kuin puuhaan. Muuten olen vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L🤗😘😘
Toiv. ei T tai J...
- L
No kukas sulle sopis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L🤗😘😘
Toiv. ei T tai J...
- L
Teetä kaipaan t.äl
Sormet paketissa, ei oikein voi kirjoittaa (enää)
Pikkuhiljaa vapautunet kaipuuni ikeestä, ainakin näkyvästä
Tuo on hauska harha: itsekin joskus mietin, että onpa jännä kun "me" tullaan aina samaan aikaan ketjuun. Juuei.