Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II

Vierailija
18.12.2024 |

Kaipuu jatkuu! 😍

Kommentit (7926)

Vierailija
5261/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

J<3

(ikävä miestä)🖤

Vierailija
5262/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva joskus vaikka hassuttelumielessä omia jotain täältä, mut kun ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsin, että oletat jonkun tuntemasi olevan täällä.  Oletat hänen tunnistavan sinut ja kaipaavan sinua. Kun et saa mieleistäsi vastakaikua, oletat hänen pelaavan jotain peliä? 

Tämä ei ole minulle, mutta täällä on monta tuntemaani henkilöä. Kukaan heistä ole ei kaipaamassa vaan muulla mielellä liikenteessä. Eräs on saattaa ehkä kaivata, en kuitenkaan tunnista, mutta osaan arvata.

Vierailija
5264/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mieli? 

Ihan hyvä. Varasin just liput kolmeen eri tapahtumaan ensi vuodelle hotelleineen.

Oh wau! Sulla on rahaa millä mässäillä. Annatko mullekin osan niistä?

Vierailija
5265/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän kuuntelee Youtuben henkissyssisältöjä sen turhemmilta kyseiset opit kuulostavat. Vuosien kokemusten perusteella harkitsin jopa kansalaisaloitteen tekemistä energiahoitojen yms. markiinoimisen kieltämiseksi tai ainakin maksullisina työkseen tekemiseksi. Kyllä sen verran on heidän suustaan kuultu ilmaisuuden merkitystä, että voisivat näyttä esimerkkiä ja perustaa toimintansa hyvään tahtoon, jos muiltakin vaativat. Lisäksi energia- ja enkelihoitojen markkinoiminen parantamisena on vähintäänkin kyseenalaista.

Vierailija
5266/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä N33

Vierailija
5267/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsin, että oletat jonkun tuntemasi olevan täällä.  Oletat hänen tunnistavan sinut ja kaipaavan sinua. Kun et saa mieleistäsi vastakaikua, oletat hänen pelaavan jotain peliä? 

Tämä ei ole minulle, mutta täällä on monta tuntemaani henkilöä. Kukaan heistä ole ei kaipaamassa vaan muulla mielellä liikenteessä. Eräs on saattaa ehkä kaivata, en kuitenkaan tunnista, mutta osaan arvata.

Kyllä. Minäkin tunnistan useita nimiä. Itse asiassa suurimman osan. Näin käy kun vanhaks elää.

Vierailija
5268/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä N33

O?

Vierailija
5269/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin monenkin olevan täällä eri mielellä kuin kaipaamassa. Minäkin olen täällä lähinnä keskustellakseni ja ilmeisesti aikaa tuhlaamassa, kun irl on enimmäkseen keskustelutonta ja hiljaista sekä tarkkailijana olemista. sivusta

Vierailija
5270/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minäkin tunnistan useita nimiä. Itse asiassa suurimman osan. Näin käy kun vanhaks elää.

Heh, ei tehoa leimaaminen.

Vierailija
5271/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mieli? 

Ihan hyvä. Varasin just liput kolmeen eri tapahtumaan ensi vuodelle hotelleineen.

Kotimaassa vai ulkomailla?

Vierailija
5272/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän etten kelpaa. Olet saleen varattu. Täällä saa sentään haaveilla.🤍

Kelpaat, en ole varattu. Hyvää huomenta.🤍

No eihän se sua tarkoittanut, mitä ihmettä tekee tiedolla sun varaamattomuudella 🤦🏻

Tiedotin kelvollisuudestaan.

Vierailija
5273/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vaan vaimolle sinne sohvalle alakertaan. Odotan sua alasti sängyssä.

Mee pyytää viekkuun.

Tuun, jos laitat joululahjaksi ostamani puuvillayöppärin päälles.🙂

Vierailija
5274/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mieli? 

Kotimaassa vai ulkomailla?

Sekä että

Vierailija
5275/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Mieletön ikävä sua. Olet ajatuksissani. Mun kaunotar. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Minunkin on sua ikävä, mun mieletön imartelija. Hyviä unia. Ajattelen sua koko ajan enemmän, eli mieletön taidan olla minäkin. Suukko ja halaus.

Terv. pikkuvaalea

Vierailija
5276/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva joskus vaikka hassuttelumielessä omia jotain täältä, mut kun ei. 

Minä puolestani omin useita asiallisia, varmuuden vuoksi, jospa ois kaivatultani 

Vierailija
5277/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeneminen  tarkoittaa, että ei välitä? Eikö niin?

Tai välittää ihan liikaa

Vierailija
5278/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiset lukot jumittaa koko kehon. 

5279/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi turhautunut. Haluaisin olla sun kanssa paljon ja kaipaan sun seuraa älyttömästi. Saan sitä vaan vähän joskus. Asiat ei etene mihinkään, ja totuus on etten ees tiedä mitä sä lopulta haluaisit. Ehkä tää on sulle hyvä näin. Oot rakas. Nuku hyvin. 

Vierailija
5280/7926 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulenko siis susta keväällä? Miehelle 

Vaikka tänään jos viestintä toimii.

Ketju on lukittu.