Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon se karkki joka jää karkkipussiin pyörimään.
Sitruskarkki vai?
Ymmärrykseni ei riitä siihen, miksi en saa olla kaivatun kanssa edes silloin tällöin.
Ottaen huomioon, että tämä kaikki paska sai alkunsa siitä, että työskentelin auttamistyöhön, niin tuskin kenellekään tulee yllätyksenä ettei auttaminen liiemmin kiinnostele.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin löysin kaipaamani, mutta ketjusta ei ole päästy mihinkään. Onpa edes tämä, kun ei muuta.
Sama kokemus. Joskus vielä nähtiinkin, tai tehtiin töitä näkemisen eteen mutta ollaan kai tultu mukavuudenhaluisiksi eikä tehdä niin paljon liikkuja toisen suuntaan. Kerran vuodessa vaihdetaan muutama sananen ja taas matka jatkuu...
Mua jännitti silloin tosi paljon, kun kerroin sulle tykkääväni. En meinannut saada sanaa suustani. Suakin hermostutti ja räpelsit tietokonetta.
🧡nuppunen
Vierailija kirjoitti:
Pelkäisin satutetuksi tulemista.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vaan missä piilottelet kaivattuni?
Kotona. Kaivattuni tietää osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitruskarkki vai?
Herkkua 😋
Keittiöpsykologiksi on joku kutsunut, mutta omissa rakkaushommeleissani olen tavattoman huono.
Vierailija kirjoitti:
Marianne karkki? 🍬👍
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö alkoholisteista, sait minut alkamaan ryyppäämään
En tykkää. ÄLÄ JUO !
Hitto kun saisi 'Sayakalta' vähän lemmen kolotukseen lohtua 🥺
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö alkoholisteista, sait minut alkamaan ryyppäämään ikävääni
.Se on syy, että minä pysyn kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Joko tai. Kiikun kaakun.
Yksi kaakku, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mua jännitti silloin tosi paljon, kun kerroin sulle tykkääväni. En meinannut saada sanaa suustani. Suakin hermostutti ja räpelsit tietokonetta.
🧡nuppunen
Toivottavasti muikkunen tykkäsi takaisin 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö alkoholisteista, sait minut alkamaan ryyppäämään ikävääni
En erityisemmin. Alkoholiongelma on erittäin tehokas keino kartoittaa minut. Samoin myös syyttäminen omasta juomisestaan. Sivusta
Jep. Alkoholistissa kun itsessään ei ole syytä. Se on aina joku muu, kun sitä alkoa suuhun kaataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡nuppunen
Toivottavasti muikkunen tykkäsi takaisin 🤗🧡
Tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tai. Kiikun kaakun.
Yksi kaakku, kiitos.
Yksi kiikku, kiitos.
En erityisemmin. Alkoholiongelma on erittäin tehokas keino kartoittaa minut. Samoin myös syyttäminen omasta juomisestaan. Sivusta