Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Kauniit kääreet, mutta sisin vasta onkin sulaa kultaa <3 sellaiset aatokset mulla on kaivatusta näin etäisesti arvioituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pitäisi edetä?
Saada oikea yhteys.
Maistuisi. Gn. Gn.
Kippis vaan siinnekkin, kelpais mullekkin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tanssit jatkuu. <3
Kyllä pahoin pelkään että jää väliin. En ole vielä pystynyt päättämään miten tanssin.
Vierailija kirjoitti:
En oo mitenkään tärähtäny jos mietit. Tarviin joskus aamulla sen hiljaisen startin jotta saan asiat hoidettua.
I Hope so....
Voisitko tulla sanomaan mulle, että neiti pullero lähtee nyt lenkille? Muhun on iskenyt laiskuus ja/tai väsy.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on arvaamatonta. Älä pelkää, osta kypärä ja nauti elämästä sen viimeiseen retkeen saakka.
Kaunis viesti, voisi kehystää seinälle, vaikka ihan muistutukseksi.
God morgon fru speciallärare 😚
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tulla sanomaan mulle, että neiti pullero lähtee nyt lenkille? Muhun on iskenyt laiskuus ja/tai väsy.
Sivista, aivot tarvitsevat happea, lupaan että parempi olo urheilun jälkeen.
Operakas olet niin rakas jo nyt minulle.
Mun tyypille kivaa päivää! Hämärän tultua seuraava viesti.🛷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivista, aivot tarvitsevat happea, lupaan että parempi olo urheilun jälkeen.
Jep, on vaan tää ryhtymisongelma just nyt. Tähän olis auttanut henkilökohtainen perseellepotkija.
Voin sanoa että semmoinen pommi yllätys kaivatulle tulossa että oksat pois. Piilotan sen niin hyvin että jos löydät olemme onnellisesti yhdessä. T: H
Vierailija kirjoitti:
God morgon fru speciallärare 😚
Pks?
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa että semmoinen pommi yllätys kaivatulle tulossa että oksat pois. Piilotan sen niin hyvin että jos löydät olemme onnellisesti yhdessä. T: H
Piilota vaan sen minun postilaatikkoon mainosten sekaan, etsin sen sieltä.
T: V
Katselen salavaa ja ajattelen sua. Alkaa aika kultaa muistoja, niitä vähäisiä hetkiä, joissa oli paljon mulle. Elämäni rakkaus, 5.5.21 💘 Näin sut vielä tuon jälkeen, muutettuani. Kiitos, kun juttelit, vaik ei sun ois tarvinnu. Et tiedä miten paljon se merkitsee, edelleen. Tuut kulkemaan mussa loppuun asti. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Katselen salavaa ja ajattelen sua. Alkaa aika kultaa muistoja, niitä vähäisiä hetkiä, joissa oli paljon mulle. Elämäni rakkaus, 5.5.21 💘 Näin sut vielä tuon jälkeen, muutettuani. Kiitos, kun juttelit, vaik ei sun ois tarvinnu. Et tiedä miten paljon se merkitsee, edelleen. Tuut kulkemaan mussa loppuun asti. 🧡
Tuntuu hieman siltä, että ehkä sun kannattaa hyväksyä se, että hän ei ole sun elämässä enää. Menneisyyttä. Ole kiitollinen siitä mitä oli, ja jatka matkaa. Anna uusille ihmisille mahdollisuus.
Silmät kuin tähdet yössä, syvällä salaisuutemme asuu, katseesi lumosi minut, rakkauden taika sinussa kukoistaa. Kun katsoin sinua, näin, maailman kauneuden, sekä meidän tulevaisuuden heijastuvan. Silmiesi syvyydessä, sydämeni löytää rauhan.