Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Kaivatulla aikuiset lapset, saisi mua hoivailla 24/7. ;)
Vierailija kirjoitti:
Hän rakastaa minua koska hän sanoi rakastavansa.
Ja sinä rakastat häntä?
Uskon ja luulen kaivattuni olevan onnellinen. Miksei olisi. Alan jo unohtaa, millainen hän oli, mutta spesiaali spotti tulee aina olemaan sydämessä hänellä yksinomaan. Hye.🥰
Vierailija kirjoitti:
Hän rakastaa minua koska hän sanoi rakastavansa.
Minä olen sanonut kaivatulle tämän varmaan sata ja yksi kertaa.😚
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Milloin viimeksi ihastuksesi oli paikalla wa?
Silloin kun esti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pitäisi edetä?
Saada oikea yhteys.
Maistuisi. Gn. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jyrinää läntisessä Helsingissä kuuluu? Kuulunut useasti tämän illan aikana? Puolustusvoimat?
En ole huomannut, että jyrisisi. Ehkä jossain toisaalla läntisessä Helsingissä. Eilen joku testasi ilmeisesti ilotulitusrakettia, mutta muutoin on ollut hiljaista.
Kuuluu vastamelukuulokkeidenkin läpi. Ihan kuin suihkarin tai ylisoonisen lentokoneen jyrinää, mutta ei ihan ehkä... en ole varma tuleeko lentokoneesta vai jostain muusta. Rajataan aluetta alueille Metsälä, Pitsku, Kannelmäki, Haaga yms.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Kaivattuni ääni on kuin lämmintä pumpulia mihin tahtoisi sukeltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä seuraavalla kerralla keskaria, niin pääsen näistä kuvitelmista. En vain jaksa tätä kaipausta vuodesta toiseen, kun mikään ei etene.
No tee asialle jotain!
Heti kun päästät pois täältä puun ja kuoren välistä.
Tomicus?
Vierailija kirjoitti:
Haaveissa, unelmissa, unissa, kuvitelmissa, luuloissa, ketjuharhoissa, toiveissa. Niissä kaikki pääosassa sinä ainiaan. Hyvää yötä.
Samoissa unelmissa, haavemaailmoissa harhailen kanssasi. Aina vaan! Sinä ja minä. Hyvää yötä.
Kaivattuni ääni on muuttunut ensikerroista kun hänet tapasin. Liikaa viinaa ja tupakkaa tekee sen. 🥶😅
Syön Van Slooteneita kun en sinua saa. Näitä on huononnettu.
Ihmiset sanoo muutenkin kaikenlaista vain saadakseen jotain ja miellyttääkseen. Tänään voit olla kaunis, huomenna olet kasa rumia sanoja.
Ajattelen teitä Päivänkakkaraa ja pientä tiitiäistä. Tulkaa uniini.
Mullekin joku joskus huomautti, että rutistan, vaikka luulin "vaan" halanneeni. En tiedä, missä kohtaa homma muuttuu yhdestä toiseksi. Nykyään vaan kevyesti aplodeeraan vierestä, niin ei tarvi miettiä voimankäyttöä ja kestoa. 😜
Ehkä hänkin luuli vahingossa itseänsä onnelliseksi.