Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Kyttään vaan milloin käyt katsoo mun tarinat <3
Vierailija kirjoitti:
Voisin harjoittaa ihastuksen kanssa Christmas sex :p
No just, meni taas tähän. Kohta suljetaan koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi
Kaivattusi ja sinun kaikkien nimien alkukirjaimet sekalaisessa järjestyksessä?
A-Ö.
Kato! Sama.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi
Kaivattusi ja sinun kaikkien nimien alkukirjaimet sekalaisessa järjestyksessä?
Miten tää ois gallup? :D
Kaipaajat vierastaa tällaisia miehen herkkiä paljastuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhteensä 34 kirjainta
****************🤍🖤******************
Nyt osu ja uppos! 😉🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt yleisesti tulee yhteiskunan tarjoamiin "apuihin" vaikkapa mielenterveyden ja esimerkiksi työttömyyden kohdalla, niin ajatteleeko joku todella, että silloin tällöin mt-hoitajan kanssa keskustelemassa käymisestä on jotakin hyötyä? Tai TE-toimiston virkailijoista, jotka lähinnä valvovat, että työnhaku velvoite toteutuu, mutta joilla ei ole mitään konkreettista tarjottavaa työllistymisen kannalta? Ennemmin heidän vahtimistyöstään maksetun palkan voisi suunnata vaikkapa johonkin hyödylliseen. Ohista, mutta tuli mieleen edeltävästä masennus-diagnoosi ehdotuksesta.
Kai se riippuu henkilöstä, joku voi tykätä käydä juttelemassa silloin tällöin ja työkkäristäkin on apua ja hyötyä, olen itsekin käyttänyt palveluita hyödykseni elämässäni. Vähän neutraalimpi asenne näihin asioihin olisi hyväksi. Masennusta on erilaista mutta ajatuksena on ollut voinnin kohentuessa saada ihmistä liikkeelle ja takaisin normaaliin elämään kiinni ja tässä tulemme taas erilaisuuteen mutta myös tarpeeseen joka johtuu myöskin monista eri asioista. Ei siis siitä että ihmisessä olisi jotakin vikaa tai että häntä tulisi väkisin holhota tai pakottaa johonkin. Varsinkin sairauksien pitkittyessä on hyvä varmistaa eteenpäin pääsy, joillakin voi olla epävarmuutta sen normaalin elämän suhteen sillä masennuskin voi olla aika rankka kokemus ihan kokonaisvaltaisesti ja ero normaaliin aktiiviseen elämäntyyliin voi olla yllättävän suuri. Ymmärrystä asioihin.
🔴
Vielä OgElta terkut >>>
nuoremmalle komealle.
🔴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on parisuhteessa ja rakastuu toiseen, pitäisi uskaltaa erota. Kaikki muu on pelkuruutta ja loukkaus kumppania kohtaan.
Entä jos rakastaa kumppaniaan eikä halua erota?
En usko, että voit rakastaa romanttisesti yhtä aikaa useita. En siis tarkoita, etteikö voisi rakastaa lapsiaan tai läheisiään, vaan romanttista rakkautta.
Sinulla on erikoinen käsitys rakkaudesta ja tuosta romanttisesta rakkaudesta, joku naisten termi. Mies kykenee rakastamaan vaimoaan ja panemaan sekä vaimoa että montaa muuta samaan aikaan. Lisäksi tietenkin rakastamaan lapsiaan ja muita läheisiä.
Tuollainen mies rakastaa vain itseään.&nb
Kyllä sillä kun rakastaa itseään aidosti, on helpompi hyväksyä muutkin ihmiset. Ongelmat lisäävät tai pahentavat helposti ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas uskon, että ihminen voi rakastaa useampaa romanttisesti samaan aikaan, mutta en usko, että kukaan pystyy luomaan tervettä suhdetta useampaan yhtäaikaa, joku kärsii aina, tavalla tai toisella, ihmisten pitäisi pyrkiä sitoutumaan yhteen ihmiseen, se on tervettä.
Juuri näin!
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas uskon, että ihminen voi rakastaa useampaa romanttisesti samaan aikaan, mutta en usko, että kukaan pystyy luomaan tervettä suhdetta useampaan yhtäaikaa, joku kärsii aina, tavalla tai toisella, ihmisten pitäisi pyrkiä sitoutumaan yhteen ihmiseen, se on tervettä.
Juuri näin!
Sivusta naiselta
Näin uskon itsekin. Jos haluaa oikean parisuhteen, pitää välit kaivattuun katkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin harjoittaa ihastuksen kanssa Christmas sex :p
No just, meni taas tähän. Kohta suljetaan koko ketju.
.
Nää tuli heti mun perään
>>> toiselta palstaajalta >>>
mä en julkisesti tällaisia messua.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhteensä 34 kirjainta
****************🤍🖤******************
Nyt osu ja uppos! 😉🤗😘
Vihdoinkin 🤍🥰🥰🥰🤍 Onkin ollut hirmu ikävä🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tapaninpäivää sille eräälle, jolle on tullut kirjoiteltua täällä jo useampi vuosi.
Kiitos samoin. Kirjoittaisitko vaikka välillä suoraan irl?
Mikset sä itse kirjoita vaan vastuutat vain toista? 🙄 eri
Mietipä sitä. Ehkä olen kirjoittanutkin, vaan sainko vastausta?
Ja en kaipaa neuvoja, että unohda ja mene eteenpäin. Olen joutunut tekemään sen koko elämäni ajan melkein jokaisen ihmisen kohdalla.
Surullinen että asiat ovat näin.
Jos sut on ghostattu niin miksi luulet hänen täällä sulle useita vuosia kirjoitelleen?
En tiedä, en ole kirjoittanut täällä vuosia, niin en voi tietää, kuka on tai ei ole kirjoittanut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina iha hirveä tarve todistella että kaikki on aina ok. Mikään ei tunnu missään.
Kuulostaa masennukselta.
Ei välttämättä. Joskus maailma kohtelee ihmistä julmasti.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
viimeisin disney-leffa minkä näit?
mikä disney sankari tai sankaritar kaivattusi on?
Jokin marveleista, oiskohan ollut Madame Web.
Kaivattuni olisi Hulk.
Harhamaailma on pitänyt mut "selväjärkisenä". En enää jaksa sitä. On aika kohdata totuus. Polttaa pois kaikki vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
viimeisin disney-leffa minkä näit?
mikä disney sankari tai sankaritar kaivattusi on?
Kaivattu olisi Mikki Hiiri. Heitä yhdistää hyvä asenne, rohkeus ja kyky ratkaista ongelma kuin ongelma ;)
Mikkihän on itserakas paskiainen, joka käyttää ystäviään koko ajan hyödykseen ja puhuu vain itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Harhamaailma on pitänyt mut "selväjärkisenä". En enää jaksa sitä. On aika kohdata totuus. Polttaa pois kaikki vanha.
Mitä se käytännössä tarkoittaa?
Aika laittaa tanssikengät jalkaan.