Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko laittaa WA-jouluterveisiä varatulle työkaverille?
Voi. Minä ainakin laitan jopa sydämellä.
OIKEIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetken luulin, että laitoit joulutervehdyksen. Mutta ethän sinä.
Yhdyn tuskaan. Aikanaan annoin numeroni jollekin menneisyyden ihmiselle, jonka oletin olevan kiinnostunut. Seuraavat päivät oli melko tuskaa, kun jokaisen viestin, joka puhelimeen tuli, toivoi olevan häneltä, mutta eihän se koskaan ollut. Täysin sivuraiteelta
Jotenkin omalla kohdalla on käsittämätön ajatella, että joillekin näissä asioissa onnistuminen on todellisuutta. Että se ihminen jota himoitset tunteekin samoin ja ottaa yhteyttä. Pääsisi edes kerran elämässä kokemaan.
Sinä mies, jonka profiilikuva oli wa:sta hetken kadoksissa. Lait viestii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siivottu kaapit, kuurattu sauna, pyyhitty pölyt, pesty lattiat, leivottu rakkaudella. Ei ole stressattu, ei riidelty, vain vähän raadettu. Joulu laskeutuu, jätän kaiken olemaan, myös ajatuksen sinusta. Se saa vaeltaa vapaasti. Katsotaan, mihin se asettuu. 💕
Kuulostaa täydelliseltä.
Jos yksi puuttuu, puuttuu paljon.
Vierailija kirjoitti:
Muita kasvissyöjiä paikalla ketkä syövät joulukuusen tapaninpäivänä?
Just tässä mietin että millähän kuorruttaisi kuusen🤔
If you love somebody set them free
- Sting
Vierailija kirjoitti:
Sinä mies, jonka profiilikuva oli wa:sta hetken kadoksissa. Lait viestii.
Myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vai rakastatko?
Tietysti rakastan! 🤗
Ikävä sinua vaikka ihan mukava päivä ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Hetken luulin, että laitoit joulutervehdyksen. Mutta ethän sinä.
Ei tulisi mieleenkään. Mutta voin laittaa tänne. Pidä sinä ne oikeat rajat pystyssä niin minä vartioin täällä, ei tapella, ei ainakaan jouluna. Jos saan, niin lähetän sinulle myös joululahjaksi perinteistä sguldigs Nuetli - eli pientä kultaista ei mitään. Ihanaa rauhallista joulunaikaa!
Haistelisin kaivatun tuhkaluukkua kuin hienoa viiniä, ennen maisteluun siirtymistä. slurbs
Haluaisin kuorruttaa piparisi. Tositarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on varmasti paras mahdollinen joulu. 🎄Kuvittelisin, että hän kokkaa itse, mutta pääsee nauttimaan myös valmiista ruokapöydästä.🎄
Vain se kaivattu puuttuu yksinäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on varmasti paras mahdollinen joulu. 🎄Kuvittelisin, että hän kokkaa itse, mutta pääsee nauttimaan myös valmiista ruokapöydästä.🎄
Vain se kaivattu puuttuu yksinäiseltä.
En kaipaa yksinäistä.
lentojoulupusuja erkille, josta ei ota mitään selkoa😘
En saa sinulta joululahjaa, en viestiä, en viitteitäkään siitä, että välittäisit. Vietät joulua rakkaittesi kanssa, juttelette, nauratte, rauhoitutte. Niin minäkin teen omieni kanssa, mutta sinä olet läsnä minussa joka sekunti. Maailmojemme välissä on rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vai rakastatko?
Tottakai. Rakastan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuorruttaa piparisi. Tositarkoituksella.
Kunhan puhut.
olin jo niin unohtanut sen
että enhän mä ole vielä löytänyt mun Nite Owliani!
se kun kadottaa punaisen langan tarinasta , harhautuu tieltä. enkä mä koskaan lopeta etsimästä. sä voisit olla se. jos uskaltaisit. viitta lepattaen, sinä ja minä vastaan paha maailma. Kaks väärää tekee oikean tai kaksi oikeaa väärän, ole sä mun antihero niin mä olen sun