Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Kinkkukin on hyvää.
Itse en niin välitä. Paitsi kaivatun.
Vierailija kirjoitti:
Kinkkukin on hyvää.
Koska teit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muutan tästä johonkin, otan mukaani ikivanhan, kapean sängyn. Siihen ei kaivattu mahdu, mutta eipä hän ole tulossakaan. Jos on, sitten voi hankkia toisenlaisen sängyn.
Aina voi olla päällekkäin ;)
Oletko alla vai päällä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun suosikki joululauluista?
Jingle balls
Meitsi on se Lady in red. Hänellä oli korkista tehty rusetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muutan tästä johonkin, otan mukaani ikivanhan, kapean sängyn. Siihen ei kaivattu mahdu, mutta eipä hän ole tulossakaan. Jos on, sitten voi hankkia toisenlaisen sängyn.
Aina voi olla päällekkäin ;)
Oletko alla vai päällä?
Päällä, eikun neuvoteltavissa, voi myös vaihdella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun suosikki joululauluista?
Varmaankin Ja niin joulu joutui jo taas Pohjolaan. Vietin taannoin joulun ja sitä edeltävät kuukaudet Italiassa. Jouluna ikävä Pohjolaan oli valtava. Soitin tätä pianolla ja itkin vuolaasti. Toinen tärkeä laulu perinteisistä on Varpunen jouluaamuna. Siihen kiinnyin kun kuulin sen kertovan kuolleesta lapsesta. Oma veljeni kuoli silloin kun olin itsekin lapsi. Joulu on muutenkin tunteellinen juhla minulle. Hyvää joulua ketjukansa!
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mut miksi ei joulumusiikkia🤔
No oikeat wanhan ajan laulut kelpuutan pieninä annoksina.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan iisisti. Jos näen sinua liikaa, saatan jotain möläyttää jotain sopimatonta. Hyvää yötä, kaveri.
Möläyttäisit nyt.🤭
Kaipaan kiihkeästi siniharmaasilmäistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää sit hommata seuraavaan kämppään tuplasänky, ei kun hetkinen, kapeassa on pakko pysyä lähekkäin, enpä taida sittenkään.
Mikään ei ole ahdistavampaa, ku nukkua liian kapeassa sängyssä.
Nukun yksin 160cm leveässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän tekosyyllä sinulle uskaltaisi lähettää jouluntoivotukset irl?
Perinteisesti tikusta asiaa... 😉
Olen niin hyväuskoinen, että en tajua tätä miesten tikusta asiaa juttua. Olkaa suoria, avoimia ja rehellisiä.
Sivusta naiselta
Olet kaunis ja katselen sua tänään sen verran että pääsen taas joulun yli. Taas aamulla kun olit ihan vieressä niin sähköä oli ilmassa. Olet mun saavuttamaton haaveeni.💙
Tikusta asiaa on hyvä, kun siinä voi nautiskella tilanteesta et jeah jutellaan ihastuksen kans jännää ja siistiä jee
"Tapiolle" terveisiä "Johannalta"
Ihanaa ettei koskaan enää tarvitse palata sinne missä magic happened. Uusi vuosi, uusi asuinpaikka ja unohduksen tie voi jälleen alkaa.
Suomessa on kirjaimellisesti miljoonia naisia ja sinä olet ehdottomasti yksi heistä.
Kaunis laulu, väärän värinen mekko.