Muutos miesystävän käytöksessä huolestuttaa
Tuntuu, että kiinnostus seksiin on vähentynyt jo 6 kuukauden tuntemisen jälkeen. Alkuun oli seksiä aina kun vain oli mahdollisuus. Nyt mies saattaa vaan tahtoa maata sylikkäin sohvalla tai sängyllä eikä edes osoita kiinnostuksen merkkejä seksiin. 40V mies, itse vähän nuorempi. Molemmilla on lapsi ennestään. Huolestuttaa, onko miehen kiinnostus laskussa. Yhä useammin ehdottaa myös tapaamista ja tekemistä kodin ulkopuolella. Lenkkeilyä, syömistä, elokuvia yms.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, 6kk panemisvaihe kuulostaa jo pitkältä :D Ja mikä siis nyt on vähän seksiä? 2-3 kertaa/viikko? Kerran viikko?/kuukausi?
1-2 kertaa viikossa nyt ollut. ap
Minulle tuo olisi myös hälytysmerkki. 6kk ja huumaa pitäisi vielä olla. Läheisyyttä toki muutenkin. Olenkin nainen joka haluaisi melkein päivittäin, joskus tosin saa tulla välipäiviä, mutta ne pitää ottaa takaisin useampana kertana, jossain lähiaikoina. Itselleni seksi ja läheisyys on tärkeää.
Emme tapaa päivittäin emmekä asu yhdessä. Seksiä on vaan noin joka toisella tapaamiskerralla. Haluaisin itse joka kerta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, 6kk panemisvaihe kuulostaa jo pitkältä :D Ja mikä siis nyt on vähän seksiä? 2-3 kertaa/viikko? Kerran viikko?/kuukausi?
Minulle tuo olisi myös hälytysmerkki. 6kk ja huumaa pitäisi vielä olla. Läheisyyttä toki muutenkin. Olenkin nainen joka haluaisi melkein päivittäin, joskus tosin saa tulla välipäiviä, mutta ne pitää ottaa takaisin useampana kertana, jossain lähiaikoina. Itselleni seksi ja läheisyys on tärkeää.
Siinä vaiheessa kun lasketaan noin niin ollaan addiktion puolella. Rakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Traumataustaiset pakenevat s*ksiaddiktioihin.
Kun tunneyhteyden muodostaminen heille vaikeaa ellei mahdotonta.
Mies on alkanut tajuamaan että ap on hänelle täysin väärä ihminen. Siksi katselee jo varmaan muualle.
Syyllinen on ap kun ei pidä parisuhteesta huolta. Pitää miestä itsestäänselvyytenä eikä rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun lasketaan noin niin ollaan addiktion puolella. Rakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Traumataustaiset pakenevat s*ksiaddiktioihin.
Kun tunneyhteyden muodostaminen heille vaikeaa ellei mahdotonta.
Vai niin. Se,.että minä tykkään seksistä ja läheisyydestä ja toivoisin sitä paljon tekee minusta traumataustaisen. Palstan vakio, koska kukaan ei voi oikeasti nauttia ja nimen omaan olla lähellä myös seksuaalisuuden avulla. Tuo oli vain unelmani, totuus on aina toinen. Se ei poista sitä faktaa, että.minulle 1 - 2 kertaa viikossa olisi liian vähän ja olisin huolissani.
Ps. Miksi sinä et pidä seksiä läheisyytenä ja tunneyhteutenä jos sitä on paljon? Minusta sinun ajattelussa näkyy seksuaalisuuteen liittyvä ongelma? Häpeä?
Häpeä- ja kateuskortin käyttö on epävakaille yleistä
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kykene tunnetason läheisyyteen selvästikään. Tunnekylmä addikti
Älä nyt hulluja puhu!! Me jotkut tykätään seksistä eikä se tee meistä addikteja eikä tunnekylmiä. Ihmisillä on erilailla haluja.
eri
Mies ei varmaan vain ole niin seksuaalinen. Jos se on sinulle kynnyskysymys niin ette vaan sovi toisillenne. Viisautta on todeta se tuossa vaiheessa ja antaa molemmille mahdollisuus löytää sopivampi kumppani.
Ei se seksin määrä nimittäin tuosta enää ainakaan lisäänny. Todennäköisesti tulee vain vähenemään.
Meillä kahdeksan vuoden kohdalla on seksiä noin kerran kuussa. Olemme viisikymppisiä. Emme asu yhdessä, koska emme halunneet uusioperhehelvettiä.
Seksiä ei yleensä kerkiä olla enempää, koska olemme harvoin kaksin silloinkin kun ehdimme nähdä.
Ihannetilanne olisi kummankin mielestä enemmän, vaikka kerta viikkoon, mutta mieluummin tämä määrä rakkaan kanssa kuin enemmän kenenkään toisen kanssa.
Ehkä nuoret ihmiset eivät pärjäisi näin. Ja ehkä se oma seksi menee monille omien lastenkin hyvinvoinnin edelle - ja siksi muodostetaan se keskimäärin huonosti voivien ihmisten uusioperhe.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kahdeksan vuoden kohdalla on seksiä noin kerran kuussa. Olemme viisikymppisiä. Emme asu yhdessä, koska emme halunneet uusioperhehelvettiä.
Seksiä ei yleensä kerkiä olla enempää, koska olemme harvoin kaksin silloinkin kun ehdimme nähdä.
Ihannetilanne olisi kummankin mielestä enemmän, vaikka kerta viikkoon, mutta mieluummin tämä määrä rakkaan kanssa kuin enemmän kenenkään toisen kanssa.
Ehkä nuoret ihmiset eivät pärjäisi näin. Ja ehkä se oma seksi menee monille omien lastenkin hyvinvoinnin edelle - ja siksi muodostetaan se keskimäärin huonosti voivien ihmisten uusioperhe.
Lasten hyvinvoinnin moni epävakaa s*ksillä käsittelemättömiä traumojaan pakeneva uhraa lapsensakin vaihtuviin uusperhekuvioihin. Puhuu rakkaudesta vaikka todellisuudessa kyse hånen omasta riippuvuudesta. Eikä koskaan vapaudesta.