Ostatko sisaruksesi lapsille lahjoja? đđđ€¶
Kommentit (25)
Ostan, muutaman kympin arvoisen. Mulla on vain yksi sisko, jolla yksi lapsi, joten ei tule kalliiksi.
Todellakin. EnhÀn mÀ kenellekÀÀn muulle ostakaan. Ei aikuiset tartte lahjoja.
VeljellĂ€ 4 lasta, en osta kalliita, max 15 âŹ
Ostan, vaikka mulla ei olisi rahaa. Saavat kaikkea kallista ja hienoa mm. isovanhemmiltaan, enkÀ voi ostaa mitÀÀn mistÀ oikeasti tykkÀisivÀt. Lapset ovat 13 ja 11, tyttö ja poika, vinkkejÀ otetaan vastaan
Vanhemmalle ostin, kallitakin. Legoja, toiveleluja, reissuja... Nyt jo aikuinen joten ajattelin lopettaa.
Nuoremmalle en osta, asuu kaukana ja isÀllÀÀn on nykyisin verokalenteriin riittÀvÀ palkka, ostakoon itse.
En osta, lapset saavat muutenkin ihan liikaa joululahjoja. Mutta muistan heitÀ nimipÀivÀnÀ, silloin he eivÀt saa lahjoja muilta kuin tÀdiltÀÀn. TÀnÀ vuonna hintaluokka taisi olla 50 euroa, mutta vaihtelee vÀhÀn sen mukaan onko heillÀ joku tietty lahjatoive.
Olen sisareni vanhimman tyttÀren sylikummi, joten olen aina ostanut syntymÀpÀivÀ- ja joululahjan. PÀÀtin jo ensin, ettÀ lopetan, kun pÀÀsee ripille. Sitten, ettÀ kun muuttaa kotoa, valmistuu ja menee töihin jne. Niin vain on lahjojen osto jatkunut entiseen malliin.
En. En ole tekemisissÀ siskoni kanssa.
Minulla on vain yksi veli, jolla kaksi lasta. Jouluna ostan heille kirjoja, pelejÀ tai vaatetta n 30-50 euroa/lapsi
Ostin mieheni sisarusten lapsillekin lahjoja.
Lopetin sen kun eivÀt vuorostaan k8skaan ostaneet meidÀn mukuloille mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Ostin mieheni sisarusten lapsillekin lahjoja.
Lopetin sen kun eivÀt vuorostaan k8skaan ostaneet meidÀn mukuloille mitÀÀn.
TÀmÀ on niin tympeetÀ. MeillÀkin lahjat kelpasi hienosti vuodesta toiseen veljen lapsille mutta sitten kun meillÀ oli myöhemmin yhtÀ monta (nuorempaa) sanoi veli ettÀ eivÀt enÀÀ hanki lahjoja oman perheen ulkopuolelle.
ostan aina siskon tyttÀrelle jotakin, tÀnÀ vuonna ostin tokmannin black friday alennuksesta muutaman littlest pet shop elÀimen
En osta sisaruksieni lapsille lahjoja, eivÀtkÀ hekÀÀn minun lapsilleni. Jokainen vanhempi tietÀÀ lapsilleen sopivat/tarpeelliset lahjat ja hankkii ne. MyöskÀÀn isovanhemmat eivÀt osta tavaraa lapsille, vaan kartuttavat pienellÀ summalla pankkitiliÀ.
Peruskoulun ajan, sovittu keskenÀmme noin 20e lahjoista.
KyllÀ ostan jotain. Siskonikin ostaa minun lapsille. NÀemme joulupyhinÀ.
Ostan neljÀlle lapselle n.30e/hlö arvoiset lahjat/lahjakortit.
Minulla ei ole omia lapsia, sisaruksillani on yhteensÀ 4 lasta ja heistÀ kahdella omakin lapsi ja heitÀ kaikkia muistan jouluna n.100 euron rahalahjalla. Annan mieluusti lahjaksi rahaa jolloin voivat itse ostaa sitÀ mitÀ haluavat ja tarvitsevat.
En.