Horoskoopeista, ihmetystä? Leijona
Millaisia ihme otuksia ovat Leijona-miehet?
Olen tässä joku aika sitten tutustunut sellaiseen ja nyt olen aivan ihmeissään. Olemme tavallaan seurustelleet kuukauden, viikonloppuisin tapailleet yleensä ainakin toisena päivänä. Siksi tavallaan kun ei tämä Leijona oikein tiedä mitä haluaa (hänellä on ns. pano jonka luona käy) Vai odottaako aloitetta minulta?
Loukkaantui kun epäili minun menevän baariin, kyselee onko minulla muita miehiä.
Mitä ihmettä tämä on?
Kommentit (6)
Mies on vielä kahden vaiheilla, mitä haluaa. Pahinta mitä voit tehdä on alkaa vaatia häntä liian aikaisin sitoutumaan juuri sinuun. Pidä hauskaa, osoita käytännön teoin että juuri sinä olet hänelle se oikea, mutta älä vaadi mitään.
olen mustasukkainen, omistuksenhaluinen, mutta en haluaisi itse olla kovin sidottu vaan haluaisin mennä miten haluan, mutta mieheni joak liikkeen haluaisin taas tietää...
;)
kuulostaa vähän samalta kuin tuo sinun tuttavuutesi.
kyselee olenko mustasukkainen? En ole... minusta se on energian tuhlausta :) senkin energian voi käyttää moneen muuhun hyödylliseen.
Hän myös kehuskelee tunnetuilla tuttavuuksillaan, joita kyllä onkin.
Ja kehuskelee kuinka suosittu on naisten keskuudessa, ja on kai hän suosittu komea mies kun on.
Eli osoitan hänelle että hän on minulle rakas, mutta annan hänen tulla luokseni omasta tahdostaan... Sitä samaa mitä olen tähänkin asti tehnyt :)
kertoikin mulle muutama päivä sitten että hänellä uusi tyttöystävä. ex-mieheni on leijona.
tsemppiä teille, toivottavasti mies on ottanut opikseen ja kohtelee sua paremmin kuin minua aikoinaan. :)
mustasukkaisuus on alussa " harmitonta" mutta ajan kuluessa muuttuu sairaalloiseksi. varo sitä, mutta vilpittömästi toivotan teille onnea. minäkin pääsen paremmin jaloilleni jos tiedän että mies on onnellinen.
eronnut kylläkin, mutta jo pari vuotta sitten
todella