ärsyttäviä asioita itsessäsi?
Kommentit (13)
jahkailen, pohdin ja punnitsen asioiden eri puolia liikaa. Toisinaan ihan hyvä, mutta ei pienten merkityksettömien asioiden kohdalla.
Nauruni on kääkätystä. Kuvittelen usein tietäväni kaiken. Käytän ärsyttäviä sanontoja kuten näkyillään. Ulkonäkökin saattaa ärsyttää monia:)
Olen monesti nukkumaan mennessä miettinyt että huomenna pitäisi jumpata jos haluan kesäksi kuntoon, mutta sitä huomista ei ole tullutkaan kun olen muistanut kuntoilla :( siis ihan käsittämätöntä!!!
jos asiat eivät mene minun pääni mukaan, ne eivät sitten minun osaltani etene. Sama juttu töissä ja kotona
Toinen mikä itsessäni ärsyttää on se että hermostun ja alan pingottaa jos olen vähänkin vieraammassa seurassa, ts. en osaa olla oma itseni. Alan paikkailemaan hiljaisia hetkiä tosi typerillä jutuilla. Joskus tuntuu että kehuskelen asioilla mitkä meillä on paremmin ja vaikutan varmaan tosi typerältä itsekeskeiseltä ja materialistiselta ihmiseltä joka haluaa olla huomion keskipisteenä, vaikka todellisuudessa olen arka, huonon itsetunnon omaava ja hyvin vähään tyytyväinen.
Minulla on mielipide joka asiaan ja arvostelen mielessäni muita ihmisiä, varsinkin muita naisia.
Haluan olla aina paras, kaunein ja älykkäin.
Olen todella laiska.
Nukun liikaa, juon liikaa.
En ole useinkaan oma itseni, koska tahdon näyttää hyvinkin jalolta ja mukavalta ihmiseltä.
Olen ylikriittinen itseni ja muiden suhteen.
Olen aika hidas oppimaan ja se hankaloittaa uusissa työpaikoissa, koska en vaan hoksaa aina asioita. Ja kun itse tuon tiedostan niin olen ihan tollo asioissa, koska jännitän koko ajan että mitä mokaan...
menee hirveästi energiaa turhien asioiden murehtimiseen :((
ylikriittinen muita ja itseä kohtaan.
Lisäksi olen usein liian laiska. Kärsivällisyyttä saisi olla enemmän lapsen kanssa. Ärsyttää huono itsetunto ja se, etten uskalla tehdä monia asioita, joita pitäisi.
ja muita varmaan ärsyttää mun ehdottomuus joissain asioissa.
olen mustasukkainen luonne, haluan aina olla paikalla olevista naisista se kaunein (onneksi yleensä olenkin:D)