Mitä ajattelet naisesta joka käyttää punaisia rintsikoita?
Kommentit (19)
Inhoan mustia, valkoisia, puuterinsävyisiä jne.
Taitaa jollain pipo kiristää ja pahasti :D
Mulla on rintsikoita ja alusvaatteita varmaan kaikessa sateenkaaren väreissä. En tiedä mitään tylsenpää kun valkoset tai puuterit. Yhdet valkoiset on, useissa rintsikoissa on ne olkaimet jotka voi ottaa pois tai vaihtaa jos asu vaatii. Vaaleita työvaatteita ei tarvitse käyttää ja valkoisia paitoja en edes omista.
Tietenkin jos tulee tilaisuus jonka asu vaatii ne puuterin väriset rintaliivit niin sitten täytyy sellaisiin investoida.
punainen on intohimoinen ja seksikäs
musta taas tylsä
Ajattelen vaan, että toivottavasti ei käytä niitä valkoisen paidan kanssa.
niin pidin monesti alla mustia rintsikoita ;)
ap
Punaiset on joskus ollut. Ostin, kun halvalla sain.
mutta sinä vaikutat kyllä vähän yksinkertaiselta...
mä omistan tasan yhdet, jotka oon ostanu tänä talvena ollessani 33v... oon yrittäny välttää tota mustaa väriä liiveissä, minusta se ei oo mitenkään erityisen kiva... mulla on kyllä vaan yhdet valkosetki... liivejä on silti useampia
Aika tiukkapipoisia ihmiset ovat kun on heti yksinkertainen jos pitää työpuvun alla värillisiä liivejä. OIkeastaan arvasin tämän joten siksikin kysyin ;)
ap
mä käytän punaisia rintsikoita, niinkuin ihan minkä tahansa värisiä muutenkin. Jos tarvitsen rintsikat, on ostettava ne, mitkä nyt sattuu olemaan jossain alennuksessa ja kohtuullisen näköiset, yleensä ne on kaikenkirjavia. Ei mulla suurperheen äidillä ole rahaa sijoittaa montaakymmentä euroa omiin ritsikoihin.
edes olettaa, että olisi jotenkin hienosti erilainen kun on erivärisiä rintsikoita... Epäonnistunutta erilaisuuden tavoittelua. Oletko oikeasti niin ankeista oloista, että tuo on jokin " juttu" vielä?
Vierailija:
edes olettaa, että olisi jotenkin hienosti erilainen kun on erivärisiä rintsikoita... Epäonnistunutta erilaisuuden tavoittelua. Oletko oikeasti niin ankeista oloista, että tuo on jokin " juttu" vielä?
Ei sen tartte olla mikään " juttu" , vaan viihdyn itse parhaiten värillisissä liiveissä. Valkoiset on tylsät.
Millaisista oloista itse olet? ;D
ap
eikä tulisi mieleenikään laittaa työpuvun alle muita kuin valkoisia rintsikoita. Pitää olla sen verran kunnioitusta potilaita kohtaan, ettei pukeudu häiritsevästi/epäsopivasti työpaikallaan. Olisi mielestäni huomautus pomolta paikoillaan.
Luuletko olevasi jotenkin fiksusti erilainen. Rasittava ja ärsyttävä ainakin olet.
Eli siis mustat valkoisen paidan alle. Ap, ei kaikkia kiinnosta nähdä sun rintsikoitasi. Rintsikoiden kanssa kannattaisi noudattaa linjaa: valkoisten ja vaaleiden vaatteiden kanssa valkoiset tai puuterinväriset rintsikat, mustien kanssa mustat tai muuten niin tummat etteivät näy ohuen materiaalin alta. Ap:ltä aika junttia käytöstä.
Jos alusvaatteet ja niiden ulkonäkö ei kiinnosta, niin silloin varmaan pitääkin pelkkiä valkoisia maxisloggeja ja valkoisia rintsikoita.
Musta taas on ihan perusväri alusvaatteille. Ei tulisi mieleenkään laittaa mustan paidan alle valkoisia rintsikoita. Juhlavaatteiden alle ehdottomasti jotain juhlavampaa väriä kuin perusvalkoista. Poikkeuksena ehkä morsiuspuku, jos se on valkoinen.
ole jokaisen oma asia minkä värisiä käyttää. mitä tuosta tappelemaan.(=