Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan luottanut Jumalaan työnsä ja parisuhteensa kanssa

Vierailija
17.12.2024 |

Saitteko mitä kaipasitte, oletteko onnellisia? Oletteko esim löytäneet puolison joka todellisuudessa tyydyttää teidät? Eli ei esim estynyttä kontrolloivaa väkivaltaista hirviötä?? En halua sellaista vaikka olen uskovainen, kuulee vaan juttuja?? En itsekään ole sellainen. Ehkä etsin vain omaa kutsumustani ensin ja toivon että puoliso tulee sitten.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämässäni saanut paljon enemmän kuin mitä osasin odottaa. Jos oma tahtoni olisi täyttynyt, olisin tehnyt isoja virheitä. Kyllä Taivaan Isä tietää mikä meille on parasta. 

Vierailija
22/24 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elämässäni saanut paljon enemmän kuin mitä osasin odottaa. Jos oma tahtoni olisi täyttynyt, olisin tehnyt isoja virheitä. Kyllä Taivaan Isä tietää mikä meille on parasta. 

No kai minä tunnistan mitä RAKKAUS suurin Jumalan lahja on ? Mutta miksi tuntuu että se ei välttämättä suoraan toteudu sillä että etsii jotain uskovaista ikävä kyllä? Antaako Jumala oikean tyydyttävän rakkauden vai jonkun jonka kanssa pitää hammasta purren sinnitellä?! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotin... vaimo kuoli. Vaan työmaalla ei ollut persuja. Onnistumisprosentti siis 50

Vierailija
24/24 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte te hulluja... ei voi muuta sanoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi