Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kokemuksia S-pankista?

Vierailija
17.12.2024 |

Ei taida olla kovinkään hyvä palvelu 😬

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palvelu ja 0 euroa

Vierailija
2/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-bonuksia kertyy 300-500€ vuodessa kun keskitän kaikki ostokset ja palvelut s-bonusta antaviin firmoihin 👍

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä.

Vierailija
4/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä palvelu ja 0 euroa

Minäkin olen ollut tyytyväinen jo vuosikausia heidän palveluihinsa. Asiakaspalvelu on ollut hyvää sekä kohteliasta ihan tavalliselle velattomalle pankkiasiakkaalle.

Vierailija
5/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, ei nykyään ole mitään palveluita pankeissa. Vai tarkoitatko niitä asioita mitä itse täyttelet netissä. Nordeasta ainakin vain huonoja kokemuksia.

Vierailija
6/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali palvelu. Mulla on kaikki pankkipalvelut ollut siellä jo pitkään. Ei mene mitään maksuja mistään. Jos joskus tarvitsee asiakaspalvelua, sinne kannattaa varata aika eikä lähteä vaan kokeilemaan onneaan. Mulla on kaikki tilit, kortit ja rahastot siellä. Asuntolainakin oli mutta sen maksoin jo pois. Ulkomaan reissuja varten varakorttina vaan revolut. 

Ja joo, mäkin keskitän. Viimeisen 12 kuukauden ajalta bonuksia maksettu yli 1500 euroa. Ne tosin ei sinänsä liity mun pankkipalveluihin. 

Vierailija
7/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-bonuksia kertyy 300-500€ vuodessa kun keskitän kaikki ostokset ja palvelut s-bonusta antaviin firmoihin 👍

M38Jolloin tod.näk. maksat 1000-1500€ aivan turhaan mutta olet happy tuosta?

Vierailija
8/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen palvelu?

Vierailija
9/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistin danske paska bankin kun varastivat 10 e kk palvelukuluja ja S pankki 0 e lisäksi saan s pankkiin bonukset ja 50 e lahjakortin siitä hyvästä että vaihdoin ne vaihtoi kaikki e laskut ja kelan tulotkin suoraan sinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä