Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita (syrjäytyneitä) jotka viettää joulun yksin?

Vierailija
17.12.2024 |

Äiti kuoli kaksi vuotta sitten ja isä kesällä. Olen ollut yksinäinen koko ikäni ja sama näyttää jatkuvan. Ei minua tule kaikesta päätellen tule kukaan saattamaan viimeiselle matkalle kun sen aika tulee.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrasta jouluja, on mukavaa.

Vierailija
2/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja nautin siitä. Ei ketään pilaamassa tunnelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50v nainen ja joo yksin joulun vietän taas. Tai siis en vietä, en viitsi koko joulua edes viettää kun se olisi niin tylsää yksin. Ihan ookoo vapaapäiviä ne joulunpyhät mulle vaan on, enkä ikävöi joulunviettojen perään. Olen jo niin tottunut yksinäisyyteeni, etten oikeastaan enää siihen ketään ihmisiä kaipaakaan.

Vierailija
4/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 50v nainen ja joo yksin joulun vietän taas. Tai siis en vietä, en viitsi koko joulua edes viettää kun se olisi niin tylsää yksin. Ihan ookoo vapaapäiviä ne joulunpyhät mulle vaan on, enkä ikävöi joulunviettojen perään. Olen jo niin tottunut yksinäisyyteeni, etten oikeastaan enää siihen ketään ihmisiä kaipaakaan.

Eikö missisi kaipaa rassia?

Vierailija
5/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä luomassa tunnelmaa. 

Vierailija
6/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syrjäytynyt, mutta vietän joulun yksin omasta tahdostani. On ihanaa olla pitkät vapaat vain parhaassa seurassa eli itsensä kanssa. No, on koira seurana:)

Vierailija
7/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä luomassa tunnelmaa. 

Osaan luoda sen ihan itse :)

Vierailija
8/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä. Voiko olla syrjäytynyt, jos käy töissä? Vietän kuitenkin (taas) joulun yksin. Toisaalta kivaa, kun ei ole turhaa hössötystä. Toisaalta ketuttaa yksinäisyys. Ei, en mene jonkun muun nurkkiin roikkumaan joulun ajaksi.

Vierailija
9/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttämänä kai olen syrjäytynyt? No, joulu menee siinä missä muutkin mutta hieman poikkeavalla ruoalla ja kuusen hain eilen. Kyllähän tuosta tulee mukava tuoksu. Tarkoitus olisi aattona käydä kävelyllä ja ihailla jouluvaloja, yömyöhään katselen yksin kotona leffat kun muodostunut perinteiksi.

Vierailija
10/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen keskusteluun vastanneen joulu kuulostaa mukavammalta kuin oma joulu:D Pakkojuoksemista sukulaisten luona 

Vierailija
11/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen keskusteluun vastanneen joulu kuulostaa mukavammalta kuin oma joulu:D Pakkojuoksemista sukulaisten luona 

?? Se juoksentelu on sinun oma valinta!

Vierailija
12/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä sukulaisia täälläkin. Iso osa vaan asuu sen verran kaukana, ettei sinne tuosta noin vaan lähdetä. Muutamia asuu suht lähelläkin, mutta mulla ei ole ollut tapana mennä jonkun toisen luo jouluksi roikkumaan. Tunnen oloni vain typeräksi, jos on jonkun muun luona syötettävänä ja juotettavana. En itsekään haluaisi, että joku sukulainen tulisi mun luo roikkumaan jouluksi.

Toisaalta yksin ollessa sen joulun saa viettää juuri niin kuin haluaa. Vaikka niitä leffoja yömyöhään katsellen, kuten joku tuossa jo mainitsikin. Mukavampaa olisi, jos siinä vieressä (tai vaikka kainalossa) olisi joku, jonka kanssa niitä leffoja katsella...

Vierailija
13/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä yksin-olijoita/ yksin-asuvia Suomessa riittää...siinä on myöskin omat hyvät puolensa..ne pitää vain löytää!T; 61-v. papparainen

Vierailija
14/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisiin en ole koskaan pitänyt yhteyttä ja kavereita ei ole. Ensimmäinen joulu täysin yksin.

Vierailija
15/15 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buumeri vanhemmat teki selväksi ettei halua tänäkään jouluna työtöntä häpeätahraa nähdä. Yleensä on sovittu että voi sitten joulun jälkeen nähdä ettei häiritse heidän sisarusteni kanssa tapaamista ja joulun juhlintaa. Tarjolla on ollut niiden räippeet. Parempi näin vaikka aika surullista eikä yhtään normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän