Eron jälkeinen aika
Mies otti ja lähti-samantien. Oli uusi perhe katsottuna jonka luo muutti. Tämän jälkeen olen itse painanut kahta työtä ja hoitanut kotona kaiken. Välillä tuntuu että olen aivan poikki. Miestä en halua takaisin mutta miten olette selvinneet tästä kaikesta?
Kommentit (9)
Onko sulla muuta mahdollisuutta kuin selvitä?
Eka yö omassa kodissa lasten kanssa totesin itselleni mitä minä paskalla ja nukuin sen yön paremmin kuin koskaan ennen. Siitä se arki sitten lähti rullaamaan iloineen ja suruineen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet kahta työtä ja väsytät itsesi? Ota omaakin aikaa ja yritä nauttia.
Minä otin eron miehestä ja elämänlaatuni ainakin parani paljon.
Miksi teen? Maksaakseni asunnon, jossa lasten kanssa olemme. Maksaakseni elämän, auton, harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys. Ehkä alkuinvestoinnit eron jälkeen voi vaatia rahaa ja työtä-hienoa että joku yrittää eikä pelkästään hae tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys. Ehkä alkuinvestoinnit eron jälkeen voi vaatia rahaa ja työtä-hienoa että joku yrittää eikä pelkästään hae tukia.
No itse ainakin tulin pienellä palkallani hyvin toimeen eron jälkeen. Talous itse asiassa jopa koheni, kun ei ollut miestä huollettavana.
Apn lapset on menettäneet isän ja nyt äitikään ei enää ole muualla kuin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin tulin pienellä palkallani hyvin toimeen eron jälkeen. Talous itse asiassa jopa koheni, kun ei ollut miestä huollettavana.
Apn lapset on menettäneet isän ja nyt äitikään ei enää ole muualla kuin töissä.
Tämä on kaksipiippuinen juttu. Äidin syyllistäminen on kyllä väärin, jos hän hankkii asunnon, ruokaa pöytään jne. Ei kaikilla ole varaa pienellä palkalla yksin mahdollistaa hyvää elämää.
Ei kai se äidin vika jos joutuu eron jälkeen puurtamaan kahdessa työssä