Työkaveri haisee hielle
Ihan kammottavaa. En ymmärrä, miksi aikuinen ihminen ei osaa huolehtia hygieniastaan.
Hoitoalalla pitkään olleena olen jossain määrin tottunut erilaisiin hajuihin, mutta kaikkein eniten kuvottaa työkaverin hiki. Hajusta tietää aina, missä tuo henkilö on liikkunut.
Onko teillä kokemusta vastaavasta? Miten asiaan voisi puuttua?
Kommentit (26)
Mun mielestäni tuoksun hyvältä vaikka olen käyttänyt samaa paitaa viikonkin ja jopa välillä joutunut kuivaamaan kävelylenkin jälkeen patterin päällä sen.
Ihan raikkaan tuoksuinen kuivumisen jälkeen.
Toisinaan kun pukkaan jostakin syystä stressihikeä niin sitä ei kyllä voi sietää kovin pitkään juuri tuosta hajusta johtuen itsekään vaam on suihkuun mentävä ja vaihdettava paita puhtaaseen.
Mulla oli tuollainen miespuolinen työkaveri joskus vuosia sitten. Muuten oikein mukava, mutta haisi aivan kammottavalle. Pomo sille piti jonkun hienotunteisen puhuttelun, mutta ei ollut taikaa. Ei ulkoisesti näyttänyt hajuherneeltä, että olisko ollut joku liikahikoilusyndrooma. Tyyppi oli varmaan itse tottunut omaan lemuunsa. Perheellinen nuorehko mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käske työnantajaa hoitamaan useampia työvaatteita ja pesemään niitä. Tämä on yleisin syy, ei työntekijän välinpitämättömyys omasta hygieniasta.
Ei ole työntekijän ongelma.
Minusta taas kyse on nimenomaan huonosta henkkoht hygieniasta. Tämä kollega haisee AINA, jo töihin tullessaan.
- ap
Kehopositiivisuus kunniaan eli antaa ihmisten haista. Ethän halua olla rasisti?
No jos tämä on rasismia, sitten olen suosiolla rasisti.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä itse haista. Yritä kertoa hienotunteisesti
Kyllä haistaa.
Meillä sama töissä. Nuori mies ja haisee järkyttävältä! Jos esim käyttänyt hissiä, niin sen haistaa. Kyseessä hoitaja, luulisi että hygienia tuttua. Äitinsä lääkäri, miksei osta dödöä ja sano käytä sitä.
Hirveän kitkerä katku kun tää mies töissä 🤢
Kehopositiivisuus kunniaan eli antaa ihmisten haista. Ethän halua olla rasisti?