Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomannut sellaista, että jos kiinnostutte jostain ihan vaikka vaan "perus" miehestä....

Vierailija
16.12.2024 |

Ja jos tämä menee  ystävien tietoon, niin hekin ovat yhtäkkiä kiinnostuneet miehestä. Tämän takia pysyn ihastuksistani hiljaa. 

N.47

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja olen huomannut seuraavan asian:

Jos olen yökerhossa naisen seurassa, muut naiset osoittavat minua kohtaan huomattavasti suurempaa kiinnostusta, verrattuna tilanteisiin kun olen miespuolisten kaverien kanssa liikkeellä. 

Poikkeuksetta joka kerta minua on tultu iskemään toisen naisen (tai naisten) toimesta, kun minut on ensin nähty lähekkäin juttelemassa naisystävän kanssa. Muulloin minua ei koskaan tulla iskemään 😀

Vierailija
2/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen yökerhossa naisen seurassa, muut naiset osoittavat minua kohtaan huomattavasti suurempaa kiinnostusta, verrattuna tilanteisiin kun olen miespuolisten kaverien kanssa liikkeellä. 

Poikkeuksetta joka kerta minua on tultu iskemään toisen naisen (tai naisten) toimesta, kun minut on ensin nähty lähekkäin juttelemassa naisystävän kanssa. Muulloin minua ei koskaan tulla iskemään 😀

Erikoista on, että monia miehiä ihaillaan ja pidetään hyvin puoleensa vetävinä kärjistäen mitä enemmän heiillä otaksutaan olleen naiskumppaneita. Ihailua saa aikaan monesti jo se, että miehellä uskotaan olleen useita seksikumpoaneita. 

Kun taas naisten kohdlla tilanne on usein kärjistäen lähes päinvastainen. 

YKsi vinouma on myös se, kuinka mahdottomana, että nainen voisi olla incel 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista on, että monia miehiä ihaillaan ja pidetään hyvin puoleensa vetävinä kärjistäen mitä enemmän heiillä otaksutaan olleen naiskumppaneita. Ihailua saa aikaan monesti jo se, että miehellä uskotaan olleen useita seksikumpoaneita. 

YKsi vinouma on myös se, kuinka mahdottomana, että nainen voisi olla incel 

<

No ei nainen nyt ihan tosissaan voikaan olla incel. Kyllä nainen kuin nainen saa seksiä, mutta eivät vain kelpuuta ketä tahansa siihen hommaan.

Vierailija
4/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut.

Vierailija
5/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YKsi vinouma on myös se, kuinka mahdottomana, että n

Kyllä kaikki miehetkin saa seksiä jos mitään kriteereitä ei ole. 

Vierailija
6/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään "kelpuuta" ketä tahansa seksikumppanikseni. -

Pidän erikoisena, jos on sellaisia miehiä tai naisia, jotka ovat valmiita harrastamaan seksiä kenen tahansa  kanssa. Tai heterona edes kaikkien vastakkaista sukupuolta olevien kanssa   

Ja ei syy kieltäytymisellini ei aina ole johtunut siitä, että mahd. kumppanissani olisi objektiibisesti arvioiden, jotain äärimmäisen vastenmielistä. 

Sinkkumies

Vierailija
7/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä tapahtunut.

Kavereilla (ja minulla) on ollut niin huonoja kumppaneita että enemmän ollaan varuillaan että mitäköhän nyt sit.

Mitä tulee mieheen, joka ylempänä kertoi, niin itse ainakin pysyn erossa miehestä joka on naisten ympäröimä. Vaikea uskoa tähän.

Vierailija
8/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ikinä tapahtunut.

Kavereilla (ja minulla) on ollut niin huonoja kumppaneita että enemmän ollaan varuillaan että mitäköhän nyt sit.

Mitä tulee mieheen, joka ylempänä kertoi, niin itse ainakin pysyn erossa miehestä joka on naisten ympäröimä. Vaikea uskoa tähän.

Osan naisista ajatus tuntuu etenevän niin että he haluavat nähdä ja huomata, miten tai kuinka mies käyttäytyy muita tai erityisesti sitä yhtä erityistä kohtaan ja kuvittelevat sitten itsensä tuon yhden ja erityisen paikalle. Ja jos tilaisuus tulee, niin yrittävät pokata tämän miehen itselleen 

Miehet taas pelkäävät, että heitä verrattaisiin muihin miehiin. Ovat diten niin yksinkertaisia, että luulevat, että naine ei muka muutoin kuin parisuhteessa olemalla tai harrastamalka mieh(i)en kanssa seksiä voisi tuntea tai tietää millainen olisi hänelle oikeasti hyvä mies, vaan mieh(i)en mielestä naisella olisi vain epärealistisia odotuksia ja vaatimuksia siitä kenen kanssa olisi valmis parisuhteeseen tai harrastamaan vain seksiä. 

Tilastoihin perehtynyt nainen taas tietää, että sinkkujen joukosta löytyvät miesten ääripäät eli he, joilla nee kaikkei surkeiten mutta myös kaikkein parhaiten, joten valitsemalla ja osoittamalla kiinnostuksensa sellaista kohtaan, joka on "jo" varattu tuskin saa kaikkein surkeimmassa jamassa okevaa miestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän