Mitä plastiikkakirurgista toimenpidettä suosittelisitte?
Olen nelikymppinen nainen ja olen aina kärsinyt kasvojeni rumuudesta. Haluaisin tehdä ulkonäkööni parannuksia. Mikähän toimenpide auttaisi, kun tilanne on tämä:
- Poskeni ovat leveät hamsterinposket, jotka ovat alkaneet valahtaa.
- Nenäni on toiselta puolelta kyömy ja toiselta pottu.
- Edestä päin leukani näyttää pieneltä, mutta hymyillessäni leukani muuttuu eteenpäin työntyväksi väkäleuaksi (vrt. prinsessa Victoria).
- Pienet tihrusilmät, joissa lörppäluomet.
- Ihossani on couperosaa ja vanhoja aknearpia.
- Leukalinjakin on alkanut valahtaa ja kaulan iho ryppyyntyä. Minulle on muodostumassa kaksoisleuka.
Kroppani on nätti, enkä koe sen tarvitsevan kirurgiaa.
Mielipiteitä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
"Leukalinjaan vaikuttaa kasvojen luusto, ei se onko lihaksikkaat pohkeet. "
Mitä ilmeisimmin et ole koskaan tehnyt mitään treeniä :D Koitapa jumpata yläkroppaa niin, että kaulan lihakset ei ole millään tavalla hommassa mukana. Ryhdittömillä veltostelijoilla on myös veltot kaulat ja leukalinjat.
Kyllä olen. Treenaaminen ei vaikuta kasvojen luustoon mitenkään.
Ehkä tämä auttaa! School of lifellä on paljon muitakin hyviä videoita.
Tsemppiä kaikille!
Tuo school of life -video on hyvä : )
Couperosaan on voiteita ja hoitoja myös,niistä saa tietoa ihotautilääkäriltä.
Ehkä voisit käydä myös kosmetiikkaliikkeessä kysymässä sinulle sopivia ihonhoito- ja meikkivinkkejä? On kiva kun joku toinen katsoo sinua ja osaa antaa vinkkejä väreistä ja kasvosi piirteistä joita voisit korostaa.
Nauti taiteesta,hyvästä ruuasta ja korosta persoonallisuuttasi ja juhlista sitä millainen olet kaikkine puolinesi!
Vierailija kirjoitti:
Tuo school of life -video on hyvä : )
Couperosaan on voiteita ja hoitoja myös,niistä saa tietoa ihotautilääkäriltä.
Ehkä voisit käydä myös kosmetiikkaliikkeessä kysymässä sinulle sopivia ihonhoito- ja meikkivinkkejä? On kiva kun joku toinen katsoo sinua ja osaa antaa vinkkejä väreistä ja kasvosi piirteistä joita voisit korostaa.
Nauti taiteesta,hyvästä ruuasta ja korosta persoonallisuuttasi ja juhlista sitä millainen olet kaikkine puolinesi!
Ostan kosmetiikkani verkkokaupasta. En todellakaan mene mihinkään liikkeeseen myyjän pällisteltäväksi. Jos jonnekin menen, niin lääkärille.
Korostaa persoonallisuutta? Minä olen persoonaltani masennukseen ja melankoliaan taipuvainen, vetäytyvä, vaativa, sarkastinen, pikkutarkka ääri-introvertti. Sepäs vasta mukavaa olisi, kun alkaisin oikein korostaa näitä piirteitä.
- ap
Hei AP, ollaan varmaan aika samiksia :) Samaa ikäluokkaa ja luonnekin samantyyppinen. Sinusta poiketen olen kuitenkin lihava, mutta siihen liittyen on jo projekti käynnissä.
Ajattelin noin viiden vuoden päästä käydä plastiikkakirurgilla, itsellänikin vielä ne itse toimenpiteet ovat hakusessa, mutta toki mulla niihin tulee vaikuttamaan myös se, mitä kasvoille tapahtuu laihduttaessa. Tässä odotellessa aloitin jo kuitenkin tretinoinin käytön, toivottavasti sillä saisi vähintäänkin tasoitettua ihonväriä.
Ikätoverit surkuttelee kun eivät ole enää niin hemaisevia kuin nuorempana niin jos jotain positiivista meidän tilanteessa on niin edes se, että huonommaksi tämä ei enää voi mennä :D Olisi kiva tuntea itsensä edes mukiinmenevän näköiseksi vaikka tyyliin minuutin verran, mutta ei tällä pärställä kyllä onnistu.
Vain oikeaan tarpeeseen. Jos on turhia, eipä juuri kannata, jos se pilaa jotain mikä on ihan hyvin eli normaali. Esimerkiksi normaali tarve voi jollakin olla luomien poistoon kehosta, aknea pois, iho-ongelmia pois, ienrajat, hampaat jne. Oikeasti monen nenä ei ole kamala tai korkeat poskipäät, nuorena luulee että on joku vika, ei kannata hätiköidä. Sen tietää jos on oikea vika nenässä. Kaikki sukuominaisuudet eivät ole vika. Pyöreä nenä on OK. Samoin silmäpoimut ovat ok, kaikilla ei edes roiku ne maassa. Ne ovat normaalisti voimakkaat. Eri maista (kuten Suomesta) olevat ovat normaaleja, ei voida näyttää aina täsmälleen samalta jonkun ulkomaisen mallin kanssa.
Jos luomesi oikeasti roikkuvat niin saat leikkauksen julkiselta ilmaiseksi, koska lurppaluomet vaikeuttavat näkemistä ja aiheuttavat mm. päänsärkyä. Anoppini sai tuon leikkauksen ilmaiseksi.
Muilta osin varaa aika plastikkakirugilta, niin hän kertoo vaihtoehdoista. Ihon ainakin saa sileäksi, sukulaiseni poisti kaikki arpensa, mutta en enää muista hoidon nimeä. Vuosia sitten, 15 vuotta sitten jo tuollaisia hoitoja. Niistä tietää ihotautilääkäri, samoin couperosasta. Suosittelen Ville Kiiskeä (ks. Ig).