Paras eväs pitkällä junamatkalla?
Itse teen aina yli neljän tunnin junamatkalle ruisleivät, välissä kinkkua ja paistettua kananmunaa, lisäksi lihapasteijoita. Juomana maito. Ja herkkujen päälle voipulla. Ja välipalana minulla on banaaneita, jos on tosi pitkä matka.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tonnikalavoileipiä. VR:n ravintolavaunu on liian kallis.
Tonnikalaleipä haisee järkylle jossain junassa.🤢
Makaroonilaatikkoa jonka käyn lämmittämässä lastenvunussa. Maitoa lasipullossa ja voileiviä voipaperissa. Laitan aina meetvurstia ja voita ja ruskeeta leipää.
Kossu ja Gambina tuoksuu hyvälle!😍
Viiliä ja panaania sekä voileipää.
Vierailija kirjoitti:
Makaroonilaatikkoa jonka käyn lämmittämässä lastenvunussa. Maitoa lasipullossa ja voileiviä voipaperissa. Laitan aina meetvurstia ja voita ja ruskeeta leipää.
Siis oikeestiko ihmiset ottaa jotain makaronilaatikkoa ja lämmittelee jossain mikrossa? Voi luoja😅 kai tää oli vitsi?
Aika paljon ehdit mässyttää junamatkan aikana.. mulla on n 6h junamatkalle vichy, banaani ja joku patukka
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton panaani?
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon ehdit mässyttää junamatkan aikana.. mulla on n 6h junamatkalle vichy, banaani ja joku patukka
Jotkut elää syödäkseen...🙄
Keitettyjä kananmunia puoliksi ja päälle anjovisfileitä. Tonnikala-majoneesisalaattia. Savustettua lammasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeestiko ihmiset ottaa jotain makaronilaatikkoa ja lämmittelee jossain mikrossa? Voi luoja😅 kai tää oli vitsi?
No miksei? Yhellä matkalla käytävän toisella puolella heppu rapisteli tavaroistaan ainakin termarin, ison juuston+höylän ja jotain leikkelettä. Termarin vielä ymmärän, mutta puolet jääkaapin sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton panaani?
Se on se jonka päälle laitetaan kepsuttia.
Junassa.
Eiköhän nää oo suurin osa huumoria ja mikäs siinä näin vuoden pimeimpänä viikkona.
Mut ite olen kyllä ottanut termospulloon tai ruokatermariin keittoa / pastaa / milloin mitäkin mitä on kotona tai lomapaikassa ollut jäljellä. Eipä ne junan ravintolavaunun tarjonnatkaan mitään paikan päällä kokattua ole ja matkapäivälle tulee helposti mittaa enemmän kuin kellon ympäri kun lähtee toiselle puolelle maata.
Ravintolavaunu riittää minulle. Iso tuoppi ja lihapullat.
Minulla on tonnikalavoileipiä. VR:n ravintolavaunu on liian kallis.