Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Temusta seksinuken

Vierailija
16.12.2024 |

ja nyt aamulla heräsin, niin nukke oli hävinnyt ja koko kämppä oli tyhjennetty tavaroista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nukessa hämähäkki?

Vierailija
2/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulla kuppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin tilasin ja petyin. Koko oli väärä, se oli liian iso. Kaiken lisäksi se ei kestänyt rynkytyst ja päätti päivänsä. "Mie en kestä enää, mie hajoon!"

Vierailija
4/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Temun seksinukke oli liiankin "innokas". Se imaisin peniksen sisään eikä suostunut luopumaan siitä ennen kuin rikoin sen.

Vierailija
5/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sellainen otti ja lähti naapuriin "vihreämmän ruohon" puolelle. En tiedä teinkö jotain väärin.

Vierailija
6/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Temun seksinukke oli karannut kuljetuksessa. Ilmeisesti oli ihastunut matkalla johonkin muuhun.

Vierailija
7/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sen tilaa Amazonista?

Vierailija
8/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nukke osoittautui varsinaiseksi horoksi. Nyt täällä käy kaiken maailman kaverit päiväkahveilla. Itse en saa kuin pestä hänet aina puhtaaksi. Sängyssäkään en saa enään nukkua. 

Vierailija
9/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nukke osoittautui varsinaiseksi horoksi. Nyt täällä käy kaiken maailman kaverit päiväkahveilla. Itse en saa kuin pestä hänet aina puhtaaksi. Sängyssäkään en saa enään nukkua. 

Ymmärrän ton oikeen hyvin. Kiinalaiset ja muutkin aasialaiset typyt on kiihottavia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi