Diili 2025 Official
Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Jaajon rinnalla Diilin johtoryhmässä nähdään tälläkin kaudella start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily sekä brändistrategi Toni Lähde.
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampo Kaulanen tai Hjallis tai Vesa Keskinen pitäisi olla Diilin luotsi.
Hjallishan olikin. Ja musta oli paras.
Itse "pelkään" Hjallista. En haluaisi että hän olisi rekryävänä esihenkilönäni.
Uskomatonta, Eerika kertoi vara-avaimensa sijaintivaihtoehdot koko Suomelle telkkarissa :D
Voi, tuota Rovion (onko fiksu nimi, ihan kuin ei menis toisen Rovion kanssa sekaisian) toimaria jännitti alkuspiikki...
Amelin suu on outo kun pysyy ihan paikallaan ja sama ilme koko ajan ku puhuu. Ei edes leuka tai suu liiku puhuessa.
Joku soppari on Netvisorinkin kanssa, joka jaksossa pitää mainita (N:sta kun katsoo....). Ovelahkosh.
Lassi 24, "tekijä" ... Tuonikäisen äitinä oon eri mieltä, ihan lapsi vielä. Vaikkakin söötti poika :)
Vierailija kirjoitti:
Spoiler: Pike tippui ja Marika jätti kisan kesken!
Lopeta nyt saatana se spoilaaminen! Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa, että jos Jaajoa kovin mollataan, seuraavassa Diilissä nähdään Janne Kataja tai Aku Hirviniemi 🤢
🤣
Vierailija kirjoitti:
Lassi 24, "tekijä" ... Tuonikäisen äitinä oon eri mieltä, ihan lapsi vielä. Vaikkakin söötti poika :)
Enemmän ne saa aikaan kuin sinun ikäiset. Taitaa nyt olla sinun ikäisten nukkumaanmenoaika!
Vierailija kirjoitti:
Noloa kun eivät muistaneet oman joukkueensa nimeä ja sen tarinaa.
Ihmettelen kyllä edelleen miksi kukaan ei haastanut tämän keisarin ideaa :D mielestäni Kaptah kuulosti ihan joltain "Team KappAhl" jutulta. Joku tämmönen simppeli "Team Rocky" tai "Team Sisu" ois ollu ytimekkäämpi.
Jotenkin ärsyttävän old school vuorineuvos tämä iso mies jota kaikki tottelevat jostain syystä...
Onkohan Milla tehnyt mallin töitä? Näyttää niin mallilta kuin voi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt saatana se spoilaaminen! Ymmärrätkö?
Mistä näitä spoileista kitisijöitä sikiää?
Marikassa oli jotain samaa kuin Helenassa. Miksi parhaat tippuu heti? Tai siis keskeytti.. Freija ja Marika toi kontenttia. Marika näes haastoi sitä yhtä naista, jonka nimeä en nyt muista!
Miten ihmeessä noi kuvittelee, että keskellä pilvistä arkipäivää, jossain puistoissa on sikana koiranulkoiluttajia, jotka varsinkaan ostais mukaansa isoja säkkejä koiranruokaa?!
Tietenkin vilkkaimpaan kauppakeskukseen, jossa olisi edes joku koiranomistaja autolla ostoksilla. Noi säkit vaatii autollisen asiakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi, tuota Rovion (onko fiksu nimi, ihan kuin ei menis toisen Rovion kanssa sekaisian) toimaria jännitti alkuspiikki...
Ei minusta. Hyvin se meni, en kiinnittänyt itse huomioita että olisi erityisen jännittynyt. Luulen että puhetyylinsä on vaan vähän epäselvä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Milla tehnyt mallin töitä? Näyttää niin mallilta kuin voi näyttää.
Minusta näyttää venäläiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä noi kuvittelee, että keskellä pilvistä arkipäivää, jossain puistoissa on sikana koiranulkoiluttajia, jotka varsinkaan ostais mukaansa isoja säkkejä koiranruokaa?!
Tietenkin vilkkaimpaan kauppakeskukseen, jossa olisi edes joku koiranomistaja autolla ostoksilla. Noi säkit vaatii autollisen asiakkaan.
Ihan samaa ihmettelin. Ilman muuta sinne missä ihmiset ovat autolla jotta saa nostettua säkin kyytiin. Mutta sekin vähän ärsyttää noissa tehtävissä, kun millekään ei ole koskaan tarpeeksi aikaa. Annetaan muutama tunti tapahtuman järjestämiseen, ei siitä voi kovin hyvää ja loppuun asti hiottua tulla.
Ihan kuin iso osa kilpailijoista olis ihan junnuja. Yks totee lopussa oppina, että mä ainakin sanot sitten jatkossa ihan suoraan mitä oon mieltä. Siis haloo, nää on tiimitehtäviä! Pitää olla ratkaisuja, eikä valituksia. Nää kaikki vaan sooloilee.
Marika vaikuttaa ikävältä ihmiselä. Sanoo suurin piirtein että kun on itse suuri persoona niin se on projektinjohtajan tehtävä johtaa porukkaa. Eli ikään kuin Marika haastaa projektinjohtajaa ja vaikeuttaa projenktinjohtajan tehtävää.