Diili 2025 Official
Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Jaajon rinnalla Diilin johtoryhmässä nähdään tälläkin kaudella start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily sekä brändistrategi Toni Lähde.
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1120)
Mä en niinkään näkisi Arttua TV-juontajana, toki sinnekin uusia kasvoja kaivataan. Mun mielestä Artun vahvuus on spontaanisuus live-esiintymisissä. Niissä hän on parhaimmillaan, ei lukemassa valmiita juontoja ja tekstejä prompterilta.
Jonttu taisi hankkia arpajaispalkintoja ja kiitteli myös IGssä Sakaa, niin ilmeisesti hän sen sai hankittua
Oli todella outoa miten Lassi puuhasi yhtäkkiä taustamiehenä, ei kuitenkaan saanut enää edes sanoa mitään ja Nina loisti poissaolollaan. Mitään selitystä tälle ei annettu.
Lassi kilttinä ja reiluna halusi tulla jeesailemaan kaveria mutta Nina haistattanut v***t?
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyödyllinen ohjelma. Näkee kun toiset tekee, mokaa, onnistuu ja sitten niitä asiantuntijat ruotii. Oppia saa katsojakin.
Niinhän Arttukin sanoi tarkkaan katsoneensa edellisiä kausia ja niiden pohjalta alkanut valmistautua osallistumiseen. Toni sanoi, että "Ja se näkyi!" Arttu oli valmistautunu, miettiny mitä tehtävänannoissa tekisi, varmaankin kontakteja valmistellu etukäteen, et oon menossa Diiliin, voitko auttaa jos soitan jne. Ihan fiksu kaveri, ei lähde valmistautumatta kahta kättä heiluttamalla kisaan, vaan VALMIINA suorittamaan. Hyvä, että sanoi sen ääneen. Vinkki seuraaville kausille menijöille, et tehkää valmistelutyö huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Milla sanoi että on Pohjanmaalta? Mistä lähtien Tampere on Pohjanmaata??
Eiköhän tarkoita sitä, että on alunperin kotoisin Pohjanmaalta ja muuttanut sittemmin Tampereelle.
Joo, Kurikasta on kotoisin. Ja pohojalaasis on sellaanen piirre, jotta ne ei muutu tamperelaasiksi (tai helsinkilääsiksi jne), vaikka ne sinne muuttaas asumahan.
Vrt. Ihminen voi lähteä Afrikasta, mutta Afrikka ei lähde ihmisestä.
Tarkoitin sitä, että pohjalaiset ovat ylpeitä juuristaan. Siinä missä muualta esim. Helsinkiin muuttaneet ovat viikon siellä asuttuaan niin helsinkiläisiä, että puhekin narisee kuin ladon ovi.
No niin varmaan joo. 🙄
Nina ikävöi lapsiaan ja halusi jo mennä kotiinsa Minusta hän sai mennä, eikä se ole haistattamist, kun ei kerran ollut finaalissa .
Milla itse kutsui Lassin ylimääräiseksi apulaiseksi, kun luulivat, että roudaamista on paljon. En tiedä, miksi Lassi jäi pitämään lakukiskaa, Milla olisi voinut hoitaa sen itse. Tosin lakukiskaa ja lasten kasvomaalausta ja taikuria ei näytetty, niistä vain puhuttiin. Ei siellä kyllä näyttänyt olevan lapsiakaan, vieraat olivat tyypillisiä lavatanssijoita, siis eläkeikäisiä.
Herrasmies ei pidä koko ajan hattua päässään sisällä, joten Arttu ei ole herrasmies.
Artusta tuli sellainen sekatyömiehen vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Mä en niinkään näkisi Arttua TV-juontajana, toki sinnekin uusia kasvoja kaivataan. Mun mielestä Artun vahvuus on spontaanisuus live-esiintymisissä. Niissä hän on parhaimmillaan, ei lukemassa valmiita juontoja ja tekstejä prompterilta.
No, monissa TV-ohjelmissa, esim. Selviytyjissä ym. voi kyllä olla spontaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyödyllinen ohjelma. Näkee kun toiset tekee, mokaa, onnistuu ja sitten niitä asiantuntijat ruotii. Oppia saa katsojakin.
Niinhän Arttukin sanoi tarkkaan katsoneensa edellisiä kausia ja niiden pohjalta alkanut valmistautua osallistumiseen. Toni sanoi, että "Ja se näkyi!" Arttu oli valmistautunu, miettiny mitä tehtävänannoissa tekisi, varmaankin kontakteja valmistellu etukäteen, et oon menossa Diiliin, voitko auttaa jos soitan jne. Ihan fiksu kaveri, ei lähde valmistautumatta kahta kättä heiluttamalla kisaan, vaan VALMIINA suorittamaan. Hyvä, että sanoi sen ääneen. Vinkki seuraaville kausille menijöille, et tehkää valmistelutyö huolella.
Niin, tuo juuri kiinnitti minunkin huomioni. Kukaan ei aiemmilla kausilla ole tuota kertonut - siis että olisi tuolla tavoin valmistautunut. Lisäksi oli kiva nähdä, miten liikuttunut Arttu oli saavutettuaan tavoitteensa.
Vierailija kirjoitti:
MIten Arttu oli saanut auton arpajaispalkinnoksi?? Vielä mersu taisi olla. Nyt epäilen jo, että tapahtuiko näin oikeasti vai näinkö väärin
Eikö sen saanut käyttöön kuukaudeksi?
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies ei pidä koko ajan hattua päässään sisällä, joten Arttu ei ole herrasmies.
Artusta tuli sellainen sekatyömiehen vaikutelma.
Kyllä voi pitää, jos se kuuluu hänen "brändiinsä". Näytti hyvältä ja tyylikkäältä.
Arttu on kyllä saanut ihan valtavasti onnitteluja sosiaalisessa mediassaan.
Pöyröötin Facebookiin on laittanut kiitoksensa: "Isoo isoo kiitos teille kaikiille! Tulukaa käymähän terassilla, jos jouratta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä ehkä myös seuraaville kausille menijöille, että miettivät, onko se tarjottu työpaikka itselle sopiva. Arttukin lähti mukaan vasta nyt, kun oli sellainen työ haussa, joka sopii hänelle.
Arttuhan on myös jalkapallon Suomen mestari FC Interin joukkueessa vuodelta 2008.
- Kyllä Diilin-voitto menee henkilökohtaisella tasolla Suomen mestaruuden edelle, voittaja naurahtaa.
Näitä diilivoittajia eu kukaan muista muutaman vuoden päästä ja moni on lopettanut Jaajon palveluksessa.
Arttu on kyllä ihana. Tosi miellyttävä, lämmin, hauska ja todella karismaattinen. Toivotaan onnea hänen projekteilleen!
Arttua ylistettiin kaikesta eikä saanut mistään risuja.
Miksei lassia kehuttu mistään mitä teki, esim muki tehtävässä kaikki kehut meni vaan artulle.
MIten Arttu oli saanut auton arpajaispalkinnoksi?? Vielä mersu taisi olla. Nyt epäilen jo, että tapahtuiko näin oikeasti vai näinkö väärin