Diili 2025 Official
Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Jaajon rinnalla Diilin johtoryhmässä nähdään tälläkin kaudella start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily sekä brändistrategi Toni Lähde.
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1120)
Mun mielestä Millan tuonti finaaliin oli hyvä veto katsojan kannalta, oli aika väsyneet semifinaalisuoritukset. Toki epäreilua kun Milla on päässyt lepäämään hetken tippumisen jälkeen.
Neuvonantaja Toni äkkiä puheopetukseen, sillä hänen loppukiekaiSUNSA on järkyttävä.
Kuka toi Laura on, en muista?
Epäreilua, että Lassi tai Niina ei kumpikaan päässyt finaaliin.
Otso oli mun suosikki!
Vierailija kirjoitti:
Montako erilaista lierihattua Artulla on? Ennen Diiliä en tiennyt, että on sellainenkin ammatti kuin sarjakuvakäsikirjoittaja. Ei kai sentään päätoiminen? Paljonko sillä tienaa?
Arttu käsikirjoittaa Pöyrööt-nimistä sarjakuvaa, jota vaimonsa piirtää. Hyvin suosittu täällä maaalla. Julukaastahan Ilkka-Pohjalaisessa ja Maaseudun Tulevaisuudessa. Ovat tuotteistaneet Pöyröö -hahmot. On t-paitaa ja mukia ym.
Vierailija kirjoitti:
Tämä miesfinalisti haluaa nähtävästi tehdä itse yksin. Hänen apujoukot on melkoisen pihalla siitä, missä mennään.
Nehän oli pihalla jo itse kisassa. Tyhjän naurajia. Huonot ihmiset sai Arttu. Vois ne olla oma-alotteisempia mut ei, ovat ku h-moilaset. Ehkä niitä ei pätkääkään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä miesfinalisti haluaa nähtävästi tehdä itse yksin. Hänen apujoukot on melkoisen pihalla siitä, missä mennään.
Millan joukkue on kokoajan ajan tasalla.
Kokoajanhan Arttu on toiminut yksin ja saanut siitä hehkutusta kuinka yksin hoitaa sitä sun tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän oli pihalla jo itse kisassa. Tyhjän naurajia. Huonot ihmiset sai Arttu. Vois ne olla oma-alotteisempia mut ei, ovat ku h-moilaset. Ehkä niitä ei pätkääkään kiinnosta.
Arttu ei vaan osaa johtaa joukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Milla sanoi että on Pohjanmaalta? Mistä lähtien Tampere on Pohjanmaata??
Eiköhän tarkoita sitä, että on alunperin kotoisin Pohjanmaalta ja muuttanut sittemmin Tampereelle.
Joo, Kurikasta on kotoisin. Ja pohojalaasis on sellaanen piirre, jotta ne ei muutu tamperelaasiksi (tai helsinkilääsiksi jne), vaikka ne sinne muuttaas asumahan.
Arttu ei olisi ollut minun finaalikaksikossa. Monessa tehtävässä on tullut esille se, että on yksintekijä. Ei osaa avata ideoitaan muille eikä osaa delegoida. Pitää kaikki asiat itsellään.
Minun finaalissa olisi ollut Erika ja Nina. Tai se pinkkitukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Todella mielenkiintoinen artikkeli Diili 2025 -kaudesta! https://uutisettimes.com/diili-2025-kaikkien-aikojen-jannittavin-kausi/
Uutisettimes? Jos tuon takia tuota en avaa. Sisältö varmasti yhtä paskaa kun url.
Naurattaa nämä kommentit. Millan asenne ohjelmassa ja somessaan varsinkin näihin vihakommentteihin liittyen kyllä osoittaa että varsin älykäs ja nokkela ihminen kyseessä. Toisin kuin nämä kommentoijat.
Milla alkaa olemaan jo siinä asemassa, että voi olla palkannut itselleen somepostaajan kuten kaikki joiden some on arvokasta eikä saa olla mitään huonoa. Juttelin Ismo Leikolan kanssa kun olin heillä käymässä taannoin ja hän sen hyvin sanoi, että jos joku oikea tunnettu henkilö tykkää jonkun kommentista, niin tykkäyksen on todennäköisesti antanut esim. Taylor Swiftin palkkaama Alabamalainen 46- vuotias somevastaava mies, että "Se tykkäsi mun kommentista!!!" on oikeasti että se virallinen tili on tykännyt eikä se henkilö, jota tili edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otson voitti Diilin.
Otso voitti vaalit. Ei se edes ehtisi Jaajon terassille töihin.
Joo tuli hakemaan näkyvyyttä vaaleihin, siksi tuli diiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli se Milla takaisin voi että....Miksei se Otso olis ollu paljon kovempi ja parempi vastus. Ihmettelen vaan että ekaa saa potkut ja sitten takasin.. Ei tuo toimis oikeassa työelämässä mutta en ole kyllä pitänyt tuota minään oikeena työpaikkana valitsee tyypit joku 'brändäri' ja joku joka omistaa ilman henkilöstöä olevan tappiota tuottavan 'firman'. Palsanmäki olis ollu kova =)
Mistä tiedät että Milla? Miksi Jaajo ottaisi ketään niin yksinkertaista ja taitamatonta takaisin? Varsinkin kun se Erika on tippuneissa.
Naurattaa nämä kommentit. Millan asenne ohjelmassa ja somessaan varsinkin näihin vihakommentteihin liittyen kyllä osoittaa että varsin älykäs ja nokkela ihminen kyseessä. Toisin kuin nämä kommentoijat.
Mitä Milla tekee tässä karvalakki ohjelmassa?Hän on niin upea nainen että voisi olla jo lähes missä tahansa.Veikkaan hänelle suurta menestystä jatkossa.Ihme ettei headhunterit ole jo napanneet häntä.By the way,olen itse vanha hetero nainen😉eikä mitään yhteyttä Millaan.
Kyllä hienosti Milla huomioi oman porukkansa. Arttu taas sitten ei.
Kun toiseksi viimeinen jakso alkoi, ja näin, ketkä meni Millan tiimiin ja ketkä meni Artun tiimiin, niin arvelin, että Milla tässä loistaa tiiminsä kanssa.
Osaako Arttu järjestää muita kuin jalkapalloon tai muihin joukkuelajeihin liittyviä tapahtumia 🤔
Havainnoin Ninasta, että hän on hyvä tyyppi. Se selittely ja hänen itse itsensä moittiminen saisi loppua tulevaisuudessa. Totesin siinä ennen hänen tippumistaan, että hän puhuu itse itsensä ulos tuosta kisasta, ja niinhän siinä sitten kävi.
Tästä joka tippui Ninan kanssa tää nuorimies on myös hyvä tyyppi. Hienosti otti positiivisella asenteella palautteet vastaan, olipa se sitten huonoa tai hyvää palautetta. Arvostan.
Niin Artusta kävi selväksi, että hän haluaa yksin hoidella asiat, vaikka oli apujoukkojakin käytettävissä. Se tuli nyt sitten selväksi, että on vaikeaa delegoida toisille jotain tehtäväksi, tai pitää heidät edes ajan tasalla siitä, mitä tässä touhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa todella epäreilulta tuo finaalin asetelma. Milla sai avukseen kaikki tomerat, itseohjautuvat toiminnan ja tekemisen tyypit ja lisäksi Otso hoitaa asioita enemmän kuin Milla.
Arttu sen sijaan sai "avukseen" kaikki haahuilijat ja hengailjat, joilla reipas tekemisen meininki ei näy yhtään. Jumittuvat pikkuasioihin, kyselevät turhista (esim. Erika kyseli ohjeita soittamiseen) ja vain kuluttavat aikaa. Kukaan Artun apulainen ei ole säpäkkä toiminnan ihminen, kenelle voisi vain sanoa "hoida sä asia x" ja joka sitten todella hoitaisi homman itsenäisesti, reippaasti ja vauhdilla.
Jaajolta oli todella epäreilua laittaa se sähläävä ja hihittelevä kauppakaksikko Erika ja Niko (?) samaan "joukkueeseen" - ei heistä ole yhdessä mitään apua Artulle, vaan päinvastoin. Arttu olisi loistanut paremmin vaikka kokonaan ilman (noita) kahta avustajaa. Erika ja Niko keskittyvät lähinnä hengailemaan rauhassa ja lisäksi Niko valittaa jatkuv
Erinomainen kommentti. Tosin sen unohdat nyt, että tuo kauppakaksikko on selkeesti laitettu samaan tiimiin, että Jaajo voi heittää hassuhauskan kuitin heidän kauppaseikkailuistaan. Lopun teaserista näkyi, että päätösjaksossa on käsikirjoitettuna osuus, jossa nämä kaksi menee taas kauppaan,, he heh
Millan joukkue on kokoajan ajan tasalla.