Diili 2025 Official
Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Jaajon rinnalla Diilin johtoryhmässä nähdään tälläkin kaudella start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily sekä brändistrategi Toni Lähde.
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1120)
Arttu sai Nikon, Erikan ja jontun. Mullalla Otso, Jaana ja Laura
Otso ja Jaana tanssii finaalissa lavalla. Milla voitti.
No höh. Kyllä se Nina mun mielestä oli paljon uskottavampi kuin se Milla. Pitikö saada nuorempi nainen loppukilpailuun?
Vierailija kirjoitti:
No höh. Kyllä se Nina mun mielestä oli paljon uskottavampi kuin se Milla. Pitikö saada nuorempi nainen loppukilpailuun?
Mitä Nina teki koko sarjan aikana kun että meni fläppitaululle?
pitöisiköhän formaattia ja "pomoA" mUUTTAA, aina tykännyt ohjelmasta, mutta nyt jaksanut edes opaljon katsoa "haukotusta"
Vierailija kirjoitti:
Otso ja Jaana tanssii finaalissa lavalla. Milla voitti.
No eihän tää mitään tarkoita. Millahan sanoi Otsolle, et näytetään me sit mallia tanssilla
Tässä on ryvetetty kokonaan alkuperäisen Diilin perusajatus -kumpi joukkue tienaa enemmän riihikuivaa rahaa.
Nyt 10 jaksoa sen mainostusta, että saa epämääräisen "kesätyöpaikan" pariksi kuukaudeksi.
Milla tanssii Otson kanssa ja Otso myös Jaanan kanssa. Sillä Artulla kaatui idea, kun rekkaa ei saanut järkevästi ja tila/lokaatio surkean pieni.
Vierailija kirjoitti:
Milla tanssii Otson kanssa ja Otso myös Jaanan kanssa. Sillä Artulla kaatui idea, kun rekkaa ei saanut järkevästi ja tila/lokaatio surkean pieni.
Olin itse Artun tapahtumassa triplassa, ja siellä oli jengiä ihan helvetisti. Lajikokeilut oli koko ajan täynnä, sekä ulkona keikkojen alkaessa koko triplan edusta täynnä jengiä. Näytti todella hyvältä menolta, ja ihmettelen jos ei sillä suorituksella voittanut. Siellä oli myös kolmas artisti mukana, mutta ei ainakaan vielä tässä finaalin Ekassa jaksossa näkynyt että kuka se oli, joten en viitsi spoilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse Artun tapahtumassa triplassa, ja siellä oli jengiä ihan helvetisti. Lajikokeilut oli koko ajan täynnä, sekä ulkona keikkojen alkaessa koko triplan edusta täynnä jengiä. Näytti todella hyvältä menolta, ja ihmettelen jos ei sillä suorituksella voittanut. Siellä oli myös kolmas artisti mukana, mutta ei ainakaan vielä tässä finaalin Ekassa jaksossa näkynyt että kuka se oli, joten en viitsi spoilata.
Abreu oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abreu oli.
Ei ollut Abreu 😅 Siellä oli kaksi Saraa ja Harkimo
Miksi neuvonantajat ja jaajo yrittää pedata voittoa millalle joka on umpisurkea?!?
Otso oli Millan pelastus. Siispä Otsosta Superterassin johtaja
Jaajo sanoi jossain jaksossa Millasta että ei ole mennyt eteenpäin yhtään, että samaa tekemistä tehtävästä toiseen ( en muista tarkalleen sanoja). Miksiköhän otti Millan kuitenkin finaaliin?
Erika olisi ollut hyvä vaohtoehto Artulle vastustajaksi, oli todella vakuuttava silloin projektipäällikkönä ravintola-aiheisessa tehtävässä.
Jaanahan loi koko idean ja hommasi myös kaikki esiintyjät. Otsolla toki suhteita, mutta Jaanalla tapahtuma tuotanto osaamista. Olisi aivan eri kaliiperin finaali jos Jaana ja Otso olisi olleet finaalissa!
Helena, Sointu ja Taru Diili Revanssikaudelle! Taru oli epäluotettava ja vaikeasti johdettava Helenan mukaan.
Milla sai finaalitehtävässä aikaiseksi valita pallovalojen värit. Koko lavatanssi idea oli Jaanan ja häneltä tuli myös kaikki esiintyjät jotka olivat spot on teemaan sopivia! Otsolta tuli paikka ja sponssit. Ainoat oikeat finalistit olisivat olleet Otso ja Jaana näillä näytöillä!
Vierailija kirjoitti:
Milla sai finaalitehtävässä aikaiseksi valita pallovalojen värit. Koko lavatanssi idea oli Jaanan ja häneltä tuli myös kaikki esiintyjät jotka olivat spot on teemaan sopivia! Otsolta tuli paikka ja sponssit. Ainoat oikeat finalistit olisivat olleet Otso ja Jaana näillä näytöillä!
Jaana ja Otso ensi kauden neuvonantajiksi!!
Otso on kauden moraalinen voittaja !
Kenet Milla ja Arttu sai tiimeihinsä? Millalla siis ainakin Otso.