Diili 2025 Official
Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Jaajon rinnalla Diilin johtoryhmässä nähdään tälläkin kaudella start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily sekä brändistrategi Toni Lähde.
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1120)
Vierailija kirjoitti:
Millalla taas minihame. Ihan sattumalta.
No kun on säärtä eikä tolppajalat niin sopii minari Daamille. Milla on Best!
Siis minkä alan firma tuo Saka on? Olen kelannut ja kelannut, toimari sanoo "vaihtolöpinääkaupan ketjuja". Miksi ei artikuloi selkeästi vaan nilaisee just sen tärkeimmän sanan...
Vois kuuklata mut en jaksa. Mielestäni huono jos toimitusjohtaja ei ymmärrä avata selvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä alan firma tuo Saka on? Olen kelannut ja kelannut, toimari sanoo "vaihtolöpinääkaupan ketjuja". Miksi ei artikuloi selkeästi vaan nilaisee just sen tärkeimmän sanan...
Vois kuuklata mut en jaksa. Mielestäni huono jos toimitusjohtaja ei ymmärrä avata selvemmin.
Aa se oli auto... Mut miksi pitää odottaa edes minuuttia, kun vois sanoa selkeästi heti.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, kuka putos.
Milla putosi.
Jaana on tyyppiesimerkki siitä, miten some vääristää ihmistä. En osaisi tunnistaa samaksi henkilöksi Diilin ja Jaanan instaprofiilin perusteella. Täysin tunnistamattomaksi muokannut oman kuvansa.
Erican käsitatuoinnit... Loistaa silmiin tuossa topissa, ei jotenkin sovi :/
Uusimmassa televisiossa nähtävässä jaksossa tämä nuorimies on pukeutunut kuin olisi menossa opiskelijabileisiin
Tekeeköhän Jaana tahallaan tuon, että pukeutuu todella mauttomasti ja epäsopivasti. Myös koko olemus huokuu vääränlaista ajatusta.
Ja Saka paidoissa istutaan autossa ilman turvavyötä. Jep jep! Laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millalla taas minihame. Ihan sattumalta.
No kun on säärtä eikä tolppajalat niin sopii minari Daamille. Milla on Best!
Todella vahva meikki.
Minkä ikäinen Milla on? About 40?
Onpas Amel harmaantunut. Ei kyllä myöskään aikuisille sovi tuo collegevaatteet-tyyli.
Ei herätä kyllä kiinnostusta asioida ihmisten kanssa jotka puhuu tyylillä "Oliks esimerkiks tää hyvä vai oliks joku toinen ku mä tuun täältä tollee ja sä sillee" Miksi ei voi puhua ilman tuota ärsyttävää tyyliä?
Olipa kiusallista kun Milla yritti myydä sakaa
Vierailija kirjoitti:
Ja Saka paidoissa istutaan autossa ilman turvavyötä. Jep jep! Laatua.
No kyllä!
Tosin Sakan kannattais varmaan yhden hömppäesiintymisen lisäksi miettiä muutenkin viestintästrategiaa, kun suuri osa (ml. minä) ei tiedä, minkä alan yritys :D
Aattelin, et jotain työkaluja tai -koneita :D
Amel ja Lassi on kasvonpiirteiltään tosi samannäköisiä, oletteko huomanneet? Samanlaiset suut
Tapahtuma alkaa 40 min kuluttua ja somemainontaa aloitetaan. Oliko Diili alkuvuosinakin tällaista lastentarhatoimintaa. Annetaan mahdoton tehtävä tarkoituksena vain pitää lapset toimeliaina, pois aikuisten jaloista.
Voittaja saa 0-tuntisopimuksen säävarauksella.